آخرین اخبار

28. اسفند 1395 - 19:20   |   کد مطلب: 27440
رئيس اداره تربيت و آموزش پليس راهور ناجا از ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری همدان بازديد كرد.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، رئیس اداره تربیت و آموزش پلیس راهور ناجا عصر امروز از ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری همدان بازدید کرد.

حسین ولی تویسرکانی، رئیس آموزش راهور ناجای کشور بر تأمین امنیت سفر و رفاه حال مسافران در کشور تأکید کرد و اظهار کرد: تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی به منظور رفاه حال مسافرین اقدام خوب و شایسته‌ای بوده که خوشبختانه در استان همدان این مهم انجام شده است.

وی با بیان اینکه در بازدید از شهر زیبا و تاریخی همدان متوجه آمادگی آن برای میزبانی از مسافران شدم، گفت: باید این تلاش را قدر دانست.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان نیز با بیان اینکه به منظور رفاه حال مسافرین ورود گردشگران و مسافرین به طرح ترافیکی آزاد شده است، گفت: پلاک‌های شهرستان به راحتی می توانند از معابر و میادین واقع در محدوده طرح ترافیکی تردد کند.

علی فکری با اشاره به اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی با تمام توان از تمام تجهیزات و امکانات خود به صورت کامل برای خدمات‌رسانی به مردم و مسافران بهره برده است، افزود: در بحث روان سازی ترافیک و جلوگیری از گره‌های ترافیکی نیز برنامه های خاصی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی  اتوبوس‌های گردشگری در سطح شهر توسط شهرداری همدان، آن را مهم دانست و تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری همدان را در ایجاد انگیزه ی سفر و خوشایندسازی محیط برای مسافران مثمر ثمر عنوان کرد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان