آخرین اخبار

28. اسفند 1395 - 12:08   |   کد مطلب: 27442
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان از برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی، سوغات و هدایا همزمان با فرارسیدن سال نو در میدان باباطاهر و تپه هگمتانه در همدان خبر داد و گفت: این نمایشگاه‌ها تا 12 فروردین ماه برپاست.

به گزارش رودآور؛ علی مالمیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، از برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی، سوغات و هدایا همزمان با فرا رسیدن سال نو خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت جشنواره نوروزی همدان این نمایشگاه‌ها از 29 اسفندماه آغاز شده و تا 12 فروردین ماه برپاست.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در میدان باباطاهر و تپه هگمتانه برپا خواهد شد، تصریح کرد: این نمایشگاه‌ها از ساعت 8 صبح تا 8 شب برپا خواهند بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان از برگزاری جشن سال تحویل نوروز 96 خبر داد و خاطرنشان کرد: جشن سال تحویل 30 اسفند ساعت 13 در میدان باباطاهر برگزار می‌شود که علاقمندان به همراه خانواده می‌توانند در این جشن حضور یابند.

*برگزاری دو جنگ شادی در عین‌القضات و میدان باباطاهر

وی به برگزاری دو جنگ شادی در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: نخستین جنگ شادی از یکم تا سوم فروردین ماه ساعت 17 در مقابل مجتمع عین‌القضات همدانی محل استقرار ستاد خدمات سفر، برگزار خواهد شد.

مالمیر یادآور شد: جنگ شادی دیگری نیز از پنجم تا هشتم فروردین ماه از ساعت 17 در میدان باباطاهر برگزار می‌شود که مسافران و گردشگران حاضر در جوار آرامگاه باباطاهر می‌توانند از آن دیدن کنند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان