آخرین اخبار

28. اسفند 1395 - 21:15   |   کد مطلب: 27446
رئیس پلیس راه استان همدان اعلام کرد:
ترافیک نیمه‌سنگین و روان در محور همدان - تهران
رئیس پلیس راه استان همدان از ترافیک نیمه سنگین و روان در محور همدان - تهران خبر داد و گفت: استراحت به موقع و صحبت نکردن با تلفن همراه حین رانندگی نقش مهمی در پیشگیری از تصادفات دارد.

به گزارش رودآور؛ سرهنگ رضا عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه محورهای تهران به همدان و همدان به تهران شاهد ترافیک نیمه  سنگین و روان است، گفت: تردد در سایر راه های استان همدان عادی است.

وی مسیرهای ارتباطی استان همدان را متصل کننده استان‌های غرب و جنوب غربی کشور عنوان کرد و گفت: رانندگان باید ضمن رعایت فاصله طولی و عرضی به سرنشین های عقب نیز بستن کمربند ایمنی را گوشزد کنند.

عزیزی با اشاره به اینکه در ایام نوروز شاهد افزایش تردد در محورهای همدان خواهیم بود، گفت: در سفرهای نوروزی تصادفات معمولاً به صورت خانوادگی روی می دهند لذا ایمنی و رعایت مقررات رانندگی باید مهمترین بخش سفر نوروزی خانواده ها باشد و باید برای آن برنامه قبل، حین و بعد از سفر داشته باشند تا بتوانند به موقع استراحت کنند، عجله و شتاب نداشته باشند و جانب احتیاط و ایمنی را از همه لحاظ رعایت کنند.  

وی تاکید کرد: به رانندگان محترم توصیه می شود با صبر و شکیبایی رانندگی کنند و ضمن رعایت سرعت مجاز و فاصله طولی مناسب، از سبقت غیرمجاز بپرهیزند.

رئیس پلیس راه استان همدان بیادآور شد: طی ایام سال ۶۲ تیم و گشت خودرویی در محورهای استان همدان فعالیت دارند اما در طرح نوروزی ۱۲۸ تیم به صورت شبانه‌روزی در آماده باش هستند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان