آخرین اخبار

29. اسفند 1395 - 9:18   |   کد مطلب: 27448
سلمان تیموری قهرمان بلامنازع ورزش سه گانه کشورمان با گلایه مندی از عملکرد ضعیف فدراسیون ورزش سه گانه کشورمان به دنبال احقاق حق خود است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ سلمان تیموری قهرمان بلامنازع ورزش سه گانه کشورمان را همه و به ویژه ورزشی ها می شناسند و اما او در روزهای پایانی سال، از سختی های سال 95 که بر وی به نوعی تحمیل شده و مشکلاتش می گوید.

تیموری عنوان می کند: اولین مشکل در مسابقات ژاپن به وجود آمد که نتوانستیم ورودی المپیک رو کسب کنیم و بعد از دلسردی فراوان، برگزار نشدن لیگ کشوری که تنها منبع درآمد ما به حساب می آمد و آن هم ضربه سختی به پیکره خانواده سه گانه به ویژه بنده وارد کرد.

او  برگزار نشدن لیگ هم حاصل عملکرد ضعیف فدراسیون و عدم توانایی در جذب اسپانسر و باشگاه ها  می داند.

تیموری می افزاید: مشکل بعدی متأسفانه مصدومیت زانوی بنده بود که سبب دو ماه دور شدن من از میادین ورزشی شد، بااین حال با بازگشت قدرتمندی که داشتم نقره غرب آسیا را تصاحب کردم که جای بسی خوشحالی بود ولی در تعجب و بهت همگان بعد از برگشت از اردن بود که در همان فرودگاه صبور، رييس فدراسيون  دوچرخه تحویلی به من از سوی فدراسیون را پس گرفت و خاطره ای تلخ در ذهنم برجای گذاشت.

وی تصریح می کند: پس از آن بود که مشکلات من با فدراسیون جدی تر شد تا جایی که نتوانستم در مسابقات قهرمانی کشور حضور داشته باشم و علاوه بر مسابقه، انتخابی تیم ملی را از دست دادم و فدراسیون هم مرا برای اردوی تیم ملی دعوت نکرد.

قهرمان سه گانه کشورمان ادامه داد: بنده مشکلات را با وزارت ورزش و آقای داورزنی معاون وزیر درمیان گذاشتم و از آن ها خواستم علاوه بر رسیدگی به مشکلات، عملکرد ضعیف رییس فدراسیون را هم بررسی کنند و وی هم قول مساعدی دادند و تا این لحظه یک بار هم برای ارائه توضیحات به وزارت ورزش احضار کردند و من هم مجدانه به دنبال احقاق حق هستم که امیدوارم علاوه بر حق خودم، از حق بقیه ورزشکاران این رشته که واقعا از حداقل ها هم محروم هستند، حمایت کنم.

تیموری افزود: البته در این میان هستند افرادی همچون همچون شهردار و فرماندار تویسرکان و منعم رییس اداره ورزش همدان از بنده حمایت های مالی هر چند کم داشتند و با وجود آنکه این هزینه ها در برابر هزینه های تمرین های ورزش سه گانه ناچیز است بازم هم جای شکر دارد و اثرگذار بوده است به طوری که در کنار این حمایت ها با گرفتن وام نیز توانستم دوچرخه مورد نیازم را تهیه کنم.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان