آخرین اخبار

29. اسفند 1395 - 10:39   |   کد مطلب: 27450
چهارمین جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی عصر امروز به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان برگزار شد.

به گزارش رودآور به نقل از روابط عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، چهارمین جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی عصر دیروز شنبه 28 اسفند به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان برگزار شد.

 

این جلسه با محوریت بررسی نتایج دیدار هیأت رئیسه با کاندیداهای جبهه مردمی و نیز مهم ترین مسائل اقتصادی برگزار شد.

 

جزئیات دیدار هیأت رئیسه جبهه مردمی با کاندیداهای احتمالی ریاست‌جمهوری

سیدمحمد حسینی عضو هیأت رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری چهارمین نشست شورای مرکزی این جبهه به تشریح جزئیات این جلسه پرداخت و اظهار داشت: در این جلسه گزارشی از دیدارهای برخی از اعضای هیأت رئیسه با کاندیداها مطرح شد که گزارش مثبت و امیدبخشی بودو غالباً همراهی خود را اعلام کردند و از اینکه درمجمع ملی درمعرض آراء حاضران قرارگیرند، استقبال کردند.

حسینی در ادامه تصریح کرد: به 10 نفری که در مجمع اول بیشترین آرا را داشته‌اند این فرصت داده می‌شود که برنامه‌ها و دیدگاههای خود را اعلام کنند و سپس رای‌گیری به عمل خواهد آمد تا ۵ کاندیدای منتخب مشخص شوند.

«مشاوران اقتصادی جبهه مردمی» برای تدوین برنامه وکمک به دولت دوازدهم تعیین شدند

عضو هیأت رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی همچنین از تعیین مشاوران اقتصادی جبهه خبر داد و گفت: بالغ بر۲۰ نفر از اساتید، صاحب نظران و مدیران حوزه اقتصادی و زیربنایی به عنوان مشاوران جبهه مردمی انتخاب شدند تا برنامه دولت آینده در حوزه اقتصادی را تدوین کنند و به‌زودی اسامی این مشاوران اعلام خواهد شد.

وی درباره ریاست این مجموعه نیز اعلام کرد: آقای دکترنادران به عنوان مسئول مشاوران اقتصادی جبهه برای تدوین برنامه و کمک به دولت آینده انتخاب شد.

حسینی در ادامه با اشاره به تعیین مشاوران در زمینه‌های مختلف اظهار داشت: در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی،سیاسی و علمی نیز به تدریج مشاورانی تعیین و معرفی می‌شوند که حضور این چهره ها ظرفیت جدیدوارزشمندی برای تدوین برنامه های دولت آینده محسوب می‌شوند.

عضو هیأت رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درباره جزئیات دیدار هیأت رئیسه با کاندیداهای ریاست جمهوری تأکید کرد: با کاندیداهای جبهه صحبت شده است که غالباً آمادگی خود را برای حضور در مجمع ملی دوم در 17 فروردین اعلام کرده‌اند.
اسامی 14 نفر به صورت رسمی از سوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعلام نشده است

وی در ادامه درباره علت افزایش 10 کاندیدا به 14 نفر، توضیح داد: این 14 نفر به صورت رسمی از سوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعلام نشده است و از این‌رو جبهه در مجمع ملی دوم اسامی 10 نفر را اعلام خواهد کرد.
حسینی با بیان اینکه جبهه مردمی 27 کمیته تخصصی دارد و مشاوران جبهه نیز به‌تدریج اعلام خواهد شد، اظهار داشت: کاندیداهای جبهه می‌توانند از نقطه نظرات این مشاوران استفاده کنند و دیدگاه‌های آنها را موردتوجه قرار دهند ، این کمک جبهه به کاندیداهای ریاست جمهوری است اما در نهایت آن گزینه نهایی است که جبهه توان خود را به‌کار خواهد گرفت تا آن فرد بتواند به بهترین نحو درصحنه رقابت های انتخاباتی حضور یابد.
 

در ادامه جلسه، «مشاوران اقتصادی جبهه مردمی» به ریاست الیاس نادران، برای تدوین برنامه و کمک به دولت دوازدهم تعیین شدند.

 

بنا بر این خبر، بالغ بر20 نفر از اساتید، صاحب نظران و مدیران حوزه اقتصادی و زیربنایی به عنوان مشاوران جبهه مردمی انتخاب شدند تا برنامه دولت آینده در حوزه اقتصادی را تدوین کنند و اسامی این مشاوران به‌زودی اعلام خواهد شد.
 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان