آخرین اخبار

30. اسفند 1395 - 7:07   |   کد مطلب: 27463
رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان:
شعار اقتصاد مقاومتی در عمل محقق نشد
رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان گفت: متاسفانه شعار اقتصاد مقاومتی در عمل محقق نشد.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از رزن،  آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی شامگاه امروز در جمع اقشار مختلف مردم و اعضای شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان رزن با اشاره به فرارسیدن ولادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: حضرت زهرا (س) الگوی کاملی برای جامعه اسلامی است که باید سیره و رفتار ایشان را برای مردم به ویژه جوانان تبیین کرد.

وی هدف اصلی امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی را اجرای عدالت اجتماعی در جامعه دانست و گفت: افزایش روند بیکاری و مشکلات اقتصادی، ممکن است باعث فاصله گرفتن از آرمان‌ها شود که باید مراقب بود.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان ادامه داد: مقابله با انحرافات، وحدت نیروهای انقلاب و نجات اقتصاد کشور از اهداف تشکیل جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به شعار امسال اقتصاد مقاومتی و با بیان اینکه متاسفانه این شعار در عمل محقق نشد، این موضوع را یکی مشکل بزرگ عنوان کرد.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان رزن نیز با اشاره به اقدامات و تشکیل این جبهه در رزن پرداخت و اظهار کرد: اعضای شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان رزن انتخاب شده و به زودی کمیته‌های این جبهه در این شهرستان تشکیل خواهد شد.

حجت‌الاسلام نعمت خلجی افزود: کسانی که دغدغه امروزشان حفظ  انقلاب اسلامی و حمایت از ولایت است در این جبهه حضور دارند.

وی اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف تشکیل این جبهه ایجاد وحدت و همدلی در بین نیروهای انقلاب است تا همه این افراد در کنار هم کار کنند تا بتوانند با اتحاد به اهداف خود برسند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان رزن گفت: عده زیادی از متدینان، جوانان و خواهران برای همکاری با این جبهه اعلام آمادگی کردند که با تشکیل کمیته‌ها و کانون‌های مختلف از افراد با توجه به سوابق و تجربیات آنها استفاده خواهد شد.

خلیل اسکندری از برگزاری بزرگترین کنگره جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در شهرستان رزن خبر داد و افزود: این کنگره در اواخر فروردین ماه در شهرستان رزن برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد یکی از شخصیت‌های مهم کشوری دعوت خواهد شد.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان رزن با اشاره به حضور برخی از اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان رزن برای حضور در انتخابات شورهای اسلامی شهر و روستا گفت: این جبهه برنامه ای برای ارائه لیست در این انتخابات را نخواهد داشت.

انتهای پیام/ 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان