آخرین اخبار

30. اسفند 1395 - 14:28   |   کد مطلب: 27471
مسئولان تویسرکانی در جوار گلزار شهدای والامقام سال 1396 را تحویل کردند.

به گزارش رودآور؛ «حبیب مومیوند» در این مراسم از خانواده معزز شهدا به عنوان چشم و چراغ ملت یاد کرد و گفت: آرامش و امنیت پایدار کنونی به برکت خون مطهر شهدای والامقامی است که بی هیچ چشم داشتی و تنها برای جلب رضای حق و دفاع از ناموس و کیان میهن عزیز اسلامی به مولای خویش حضرت سید الشهداء(ع) اقتدا کردند و جان عزیز خود را در این راه الهی تقدیم کردند.
وی خدمت به خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثار گران را افتخاری عظیم برای مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: این خانواده های معزز حق بزرگی بر گردن ملت رشید ایران اسلامی دارند و مسئولان با تمام توان همه تلاش خود را در خدمت رسانی به این بزرگواران به کار خواهند گرفت.
فرماندار تویسرکان با اشاره به فرمایش امام راحل عظیم الشان(ره) که فرمودند "شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصلشان عند ربهم یرزقونند" اظهار کرد: شهدای والامقام قهرمانانی هستند که با نثار خون پاک خویش برای پاسداری از آرمان های والای انقلاب اسلامی گام برداشتند و با پیروی محض از ولایت فقیه لحظه ای در پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی کوتاهی نکردند.
مومیوند تاکید کرد: حفظ دستاوردهای شهدا امروز وظیفه مهمی است که بر عهده همه ما قرار دارد و باید در این خصوص همواره راه شهدای گرانقدر را الگوی خویش قرار دهیم.
فرماندار تویسرکان در پایان با تبریک فرا رسیدن سال 1396 به خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثار گران برای آنان صحت و سلامتی را از درگاه خداوند متعال مسئلت کرد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان