آخرین اخبار

2. فروردين 1396 - 23:18   |   کد مطلب: 27501
مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان همدان خبر داد
توزیع 2050 تن سیب و پرتقال در همدان/ 88 تن مرغ منجمد توزیع شد
مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان همدان گفت: 2 هزار و 50 تن میوه تنظیم بازار در استان همدان توزیع شده است.

به گزارش رودآور؛ مهدی نجفیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه طبق آخرین آمار 2 هزار و 50 تن سیب و پرتقال در استان همدان توزیع شده است، اظهار کرد: از این میزان 680 تن سیب و یک‌هزار و 370 تن پرتقال بوده است.

وی با اشاره به اینکه نیمی از 2 هزار و 50 تن سیب و پرتقال توزیع شده در شهرستان همدان بوده است، ادامه داد: توزیع میوه تنظیم بازار تا ظهر روز 30 اسفندماه انجام شد.

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به اینکه توزیع دوباره میوه تنظیم بازار از فردا آغاز می‌شود، افزود: از روز 27 تا 30 اسفندماه توزیع میوه تنظم بازار در 62 غرفه انجام شد.

وی با بیان اینکه دوره قرنطینه میوه‌ها باید سر بیاید تا بتوان آنها را توزیع کرد، افزود: باقیمانده میوه تنظیم بازار در 10 یا 12 غرفه منتخب در مسیر مسافر و محل‌های پرتردد توزیع خواهد شد.

نجفیان با اشاره به اینکه در زمینه مرغ نیز مشکلی وجود ندارد، بیان کرد: با شرکت پشتیبانی امور دام هماهنگی شده تا هر مرغ‌فروشی که معرفی شدند شرکت با آنها همکاری لازم را خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه از روز 28 اسفند تا امروز 88.5 تن مرغ منجمد توزیع شده است، تصریح کرد: دو ماشین سیار گذاشته شده تا مسافرها از این ماشین ها مرغ تهیه کنند.

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان همدان در رابطه با مرغ گرم با بیان اینکه کشتارگاه سه روز تعطیل بوده است، افزود: فردا شب کشتارگاه باز خواهد شد و مرغ گرم وارد بازار می شود.

وی با بیان اینکه این سه روز تعطیلی با مرغ منجمد و کشتار 290 تنی روز قبل از تعطیلات تامین شده است، ادامه داد: هر واحد صنفی تمایل داشته باشد می‌تواند مرغ منجمد به فروشد تا کشتارگاه دوباره فعالیت کنند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان