آخرین اخبار

3. فروردين 1396 - 12:52   |   کد مطلب: 27509
دبیر هیأت دو و میدانی استان همدان خبر داد
دونده همدانی در جایگاه ششم آسیا
دبیر هیأت دو و میدانی استان همدان از کسب عنوان ششمی دونده همدانی در مسابقات دو پیاده‌روی 20 کیلومتر آسیا خبر داد.

به گزارش رودآور؛ مسعود بنوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به حضور ورزشکار همدانی در مسابقات آسیایی دو پیاده‎روی 20 کیلومتر، اظهار کرد: حمیدرضا زورآوند در رقابت‌های دو پیاده‌روی 20 کیلومتر قهرمانی آسیا به مصاف حریفان خود رفت و دست آخر پایان در مکان ششم قرار گرفت.

وی ادامه داد: این ورزشکار همدانی با ثبت زمان 1:27:03 از خط پایان این رقابت‌‌ها عبور کرد تا نتواند به عنوان بهتر از ششمی دست پیدا کند.

دبیر هیأت دو و میدانی استان همدان گفت: در این مسابقات که به میزبانی شهر نومی کشور ژاپن برگزار شد، نمایندگان کشورهای کره جنوبی، قزاقستان و هند به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست پیدا کردند.

وی افزود: این ورزشکار همدانی درست در سال گذشته و در روز اول فروردین‎ماه توانسته با عنوان ششمی سهمیه المپیک را برای کشورمان به ارمغان بیاورد.

بنوان تصریح کرد: زورآوند با پتانسیلی که دارد می‌تواند با تلاش بیشتر و حمایت مسئولان در سال‌های آتی به عناوین اول تا سوم آسیایی و جهانی برسد.

گفتنی است حمیدرضا زورآوند اولین ورزشکار ایرانی است که در مسابقات دو پیاده‌روی 20 کیلومتر تاریخ المپیک از خط پایان عبور کرده است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان