آخرین اخبار

4. فروردين 1396 - 11:20   |   کد مطلب: 27520
پلیس بریتانیا اعلام کرد که یکی دیگر از زخمی‌شدگان حمله تروریستی چهارشنبه شب در لندن که حال وی وخیم گزارش شده بود، جان باخته و با این حساب شمار قربانیان این حمله به 5 نفر رسیده است.

به گزارش رودآور منابع خبری به نقل از پلیس بریتانیا اعلام کردند، یکی دیگر از زخمی‌شدگان حمله تروریستی روز چهارشنبه در لندن که وضعیت جسمی وی وخیم گزارش شده بود، دقایقی پیش جان باخت.

با جان باختن این فرد که یک پیرمرد 75 ساله بود و حین برخورد خودروی مهاجم با عابران پیاده به شدت زخمی شده بود، شمار قربانیان این حمله تروریستی به 5 نفر افزایش یافت.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، پلیس لندن در صفحه رسمی توئیتر خود نوشت: «کاراگاهان در حال انجام تحقیقات در خصوص این حمله تروریستی در وست‌مینستر هستند و تأیید می‌کنند که یک مرد 75 ساله که جزء زخمی‌شدگان این حادثه بود در بیمارستان بر اثر شدت جراحات جان باخت.»

حدود ساعت هفت و سی دقیقه چهارشنبه شب صدای چندین شلیک در لندن و در مکان‌هایی خارج از ساختمان پارلمان انگلیس و روی پل «وست‌مینیستر» لندن شنیده شد. مهاجم با خودرو به سمت عابران پیاده حمله‌ور شده و سپس با چاقو چند عابر و پلیس را مضروب کرده بود.

پس از حضور نیروهای پلیس در صحنه حادثه، مهاجم به ضرب گلوله پلیس از پا درآمد اما بعدا اعلام شد که پلیسی که توسط وی زخمی شده بود، به همراه سه نفر دیگر از عابران که زیر گرفته شده بودند، جان خود را از دست داده‌اند. تعداد زخمی‌شدگان این حادثه دهها نفر عنوان شده بود.

گروه تروریستی داعش روز گذشته مسئولیت این حمله را برعهده گرفت.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان