آخرین اخبار

5. فروردين 1396 - 9:08   |   کد مطلب: 27526
روز گذشته به مناسبت عید نوروز جشنواره شیرینی و غذاهای بومی و محلی با ارائه بیش از ۲۰ نوع غذا و شیرینی با حضور مسئولان تویسرکانی در خانه تاریخی اقتداری و به همت اداره میراث فرهنگی و کمیسیون بانوان فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 به گزارش رودآور؛ «حبیب مومیوند» فرماندار تویسرکان عصر روزگذشته در حاشیه برگزاری جشنواره غذاهای بومی و محلی در محل خانه تاریخی دکتر اقتداری گفت: احیای غذاهای بومی و محلی در راستای ترویج فرهنگ صحیح پخت غذای سالم به ویژه استفاده به اندازه از نمک و روغن برخی از اهداف این جشنوار است.

وی اظهار کرد: برگزاری این گونه جشنواره ها آن هم در ایام نوروز و با حضور مسافران نوروزی نه تنها سبب معرفی انواع غذاهای بومی و محلی به نسل جدید می شود بلکه سبب انتقال فرهنگ های محلی تویسرکانی ها به سایر نقاط کشور هم خواهد شد.

فرماندار تویسرکان افزود: معرفی غذاهای مقوی با بهره گیری از روش های صحیح پخت و مواد اولیه سالم برای جامعه امروزی نیاز است، چرا یکی از عوامل تضمین کننده سلامت آحاد مردم، مصرف غذاهای سالم برای داشتن تنی توانمند و سالم است.

به گزارش رودآور؛ روز گذشته به مناسبت عید نوروز جشنواره شیرینی و غذاهای بومی و محلی با ارائه بیش از ۲۰ نوع غذا و شیرینی  با حضور مسئولان تویسرکانی در خانه تاریخی اقتداری و به همت اداره میراث فرهنگی و کمیسیون بانوان فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان