آخرین اخبار

5. فروردين 1396 - 0:47   |   کد مطلب: 27528
رئيس سازمان بسيج سازندگي استان همدان گفت: در راستای اهتمام ویژه به منویات مقام معظم رهبری، گروه های جهادی این نهاد در ابتدای سال جاری در مناطق محروم چهار شهرستان تویسرکان، کبودرآهنگ، نهاوند و اسدآباد با رویکرد محرومیت زدایی و مهارت آموزی برای ایجاد اشتغال فعالیت می کنند.

«شهرام صادقی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: همزمان با ایام  نوروز تعدادی از جهادگران جوان بسیجی با وجود تعطیلات به فکر کمک به مناطق محروم استان هستند و صادقانه برای خدمت به مردم این مناطق پا به میدان عرصه تلاش گذاشته اند.

وی با بیان اینکه این اردوهای جهادی به صورت زودبازده و کوتاه مدت است، اظهار کرد: عمده این فعالیت ها عمرانی و یا مهارت آموزی است تا به طور مثال خانه نیازمندی ساخته و یا بازسازی شود و یا اهالی یک روستا با مهارت خاصی متناسب با شرایط موجود آشنا شوند تا در راستای ایجاد اشتغال  فعالیت خود را در سال جاری آغاز کنند.

رئيس سازمان بسيج سازندگي استان همدان تصریح کرد: آموزش قالیبافی و پرورش قارچ تنها دو عرصه از این فعالیت های آموزی اردوهای جهادی محسوب می شوند.

صادقی همچنین به ویزیت رایگان مردم در روستاهای مناطق محروم هم در ایام نوروز توسط جهادگران بسیجی و بسیج جامعه پزشکی استان هم اشاره کرد و گفت: خدمت به مردم سرلوحه کار تمامی بسیجیان است.

وی در ادامه به فعالیت های دیگر بسیج سازندگی از جمله ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی با رویکرد حمایت از واحدهای تولیدی در راستای اشتغالزایی جوانان اشاره کرد و افزود: سال گذشته 15 میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی به 890 واحد تولیدی در سطح استان پرداخت شد تا به تدریج پویایی فعالیت های اقتصادی استان را شاهد باشیم.

رئيس سازمان بسيج سازندگي استان همدان عنوان کرد: در سال جاری نیز از آنجا که رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی، تولید ـ اشتغال تأکید دارند، فعالیت های عمده بسیج سازندگی به سمت حمایت از صاحبان واحدهای تولیدی و راه اندازی واحدهای صنایع تبدیلی و کشاورزی پیش می رود.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان