آخرین اخبار

5. فروردين 1396 - 21:29   |   کد مطلب: 27539
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و حمایت از توسعه گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: همدان از شهرهای پیشرو در اجرای طرح اتوبوس گردشگری است.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا عبدالرضا مهاجری نژاد روز شنبه در بازدید از ستاد اسکان و تسهیلات نوروزی شهرداری همدان اظهار کرد: اجرای پیاده راه بوعلی همدان از طرح های خوب برای جذب گردشگر است و نقش مهمی در ماندگاری بیشتر گردشگر در این شهر دارد.

وی با تقدیر از حمایت مسئولان اجرایی همدان در توسعه و رونق بخش گردشگری گفت: زیرساخت های خوبی در حوزه گردشگری در استان همدان در حال شکل گیری است.
وی افزود: همدان با برخورداری از جاذبه های متعدد تاریخی ، طبیعی و صنایع دستی و نیز شهرت جهانی سفال لالجین آن، مسئولیت دست اندرکاران را برای معرفی همدان بیشتر می کند.
وی خاطرنشان کرد: همدان با روند اجرا شده در تامین زیرساخت ها، تا چند سال آینده مشکلی در جذب گردشگر نخواهد داشت چرا که شریان گردشگری مسیر خود را پیدا کرده است.
وی با قدردانی از خدمت رسانی مطلوب ستاد تسهیلات همدان به مسافران نوروزی گفت: همدان در خدمات رسانی نوروزی به مسافران باید به عنوان نمونه هماهنگی در کشور مطرح شود.
مهاجری نژاد با بیان اینکه در ستاد اسکان و تسهیلات نوروزی شهرداری همدان، آموزش و فرهنگ سازی به خوبی برای مسافران ارائه می شود گفت: غرفه های دایر شده و حضور نمایندگان دستگاه ها در این مجموعه با نگاهی نو و خلاقانه انجام شده که موثر خواهد بود.
وی با اشاره به بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان استان همدان و خدمات مناسبی که به مسافران ارائه می شود گفت: آموزش و پرورش استان همدان کلاسهای سطح(ج) را ارتقا داده و در حال حاضر فضاهای ویژه، سطح (الف) و سطح (ب) را در اختیار مسافران قرار می دهد. 
وی در ادامه با بیان اینکه توسعه صنعت گردشگری و توریسم نیازمند حمایت از بخش خصوصی است گفت: باید در حوزه گردشگری به مرور از تصدی گری دست برداشت و اجرای امور را به بخش خصوصی واگذار کرد.
مهاجری نژاد با بیان اینکه باید با کمک بخش خصوصی فرصت های گردشگری را در کشور مهیا کرد بیان کرد: دولت باید منابع جدیدی را تعریف و در اختیار بخش خصوصی قرار دهد تا خدمت رسانی به مسافران و جذب گردشگر در حد عالی محقق شود.
ستاد تسهیلات و اسکان مسافران نوروزی همدان به میزبانی معاونت اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهردار همدان به نشانی آرامگاه باباطاهر، خیابان فلسطین، جنب پمپ بنزین، مجتمع عین القضات همدانی واقع شده است و تا 13 فروردین ماه جاری پذیرای مسافران نوروزی خواهد بود.
اخبار مهم خبرگزاری ایرنا کشور و استان همدان را به طور شبانه روزی از کانال خبری تلگرام ' اخبار ایرنا همدان ' به نشانی @irnahamadan دریافت کنید. 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان