آخرین اخبار

5. فروردين 1396 - 18:48   |   کد مطلب: 27546
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: تیم ملی ایران به هیچ تیمی باج نمی دهد و مردم و بازیکنان این تیم، برگ برنده کی روش مقابل لیپی هستند.

به گزارش رودآور ؛ به نقل از  رودآور  باشگاه خبرنگاران جوان، علی دایی پس از دیدار تیم های تدارکاتی تیم های پیکان و نفت تهران اظهار داشت: سال نو را به هموطنانم تبریک می‌گویم و امیدوارم سال خوبی داشته باشند. درباره تیم خودمان هم باید بگویم شرایط نامشخصی داریم و بر همین اساس بازیکنانم تصمیم گرفتند بعد از عید رفاقتی در تیم نفت کار کنند که البته فوتبال در هیچ جای دنیا اینگونه نیست. 

 
وی افزود: برای بازی با سیاه‌جامگان آماده می‌شویم، اما نمی‌دانیم شرایط چگونه است و برای خودمان کار می‌کنیم. 
 
دایی درمورد این که ایراد در کجا است که وضعیت تیم نفت به این جا رسیده، بیان کرد: این سیاست غلط را فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ دنبال می‌کنند. زمانی که دنبال سابقه افرادی که باشگاه داری می کنند، برویم متوجه می‌شویم که سابقه‌ای ندارند. مدت‌هاست لباس نداریم و زمانی که خودمان می خواهیم برای تیم نفت لباس تهیه کنیم، مسئولان باشگاه می‌گویند با شرکتی ایتالیایی‌ قرارداد داریم و ما را جریمه می‌کنند. از اول اسفند همین یک دست لباس را داریم. 
 
وی در مورد این که چرا بازیکنان نفت پس از اخراج در بازی با پیکان حاضر به بیرون رفتن از زمین نمی شدند، گفت: وقتی همه چیز با هم قاطی بشود، ذهن بازیکنان به‌ هم می‌ریزد و در این وضعیت قاطی می‌کنند. بازیکنانم فقط وعده دروغ می‌شنوند. همه باشگاه‌ را رها کرده‌اند و کسی به ما سر نمی‌زند. کلا نمی دانیم در باشگاه نفت چه خبر است. 
 
سرمربی تیم نفت تهران درباره این که آیا از عملکرد تیمش رضایت دارد یا خیر، اظهار داشت:  راضی نیستم. زمانی که  تیمم تمرین نمی‌کند، چرا باید از آن راضی باشم؟ بعد از بازی با پرسپولیس، در انجام تمرینات ، شل کن سفت کن داشتیم و الان هم وضعیت همین است. پس از تعطیلات عید هم بازیکنانم رفاقتی کار می کنند و به هیچ چیز فکر نمی‌کنند. 
 
وی درباره بازی تیم ملی ایران مقابل چین، گفت: مطمئناً برای رفتن به جام جهانی کار سختی داریم اما تیم کی‌روش به هیچ تیمی به خصوص در تهران باج نمی‌دهد. من مطمئن هستم 3 امتیاز این بازی را می گیریم. هرچند چین خیلی بهتر از قبل شده اما بازیکنان این تیم هرچه باشند، از ما عقب‌تر هستند. باید به کی‌روش خسته‌نباشید بگویم چراکه وی تیمی ساخته که در داخل و خارج از کشور، خوب بازی می‌کند و امتیازها را جمع می‌کند. به نظرم ایران چین را شکست می‌دهد و با خیال راحت به بازی‌های آینده فکر می‌کند. 
 
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران درباره تقابل لیپی با کی‌روش بیان کرد: لیپی مربی خیلی بزرگی است و سال‌ها هدایت ایتالیا را برعهده داشته اما برگ برنده کی‌روش بازیکنان و مردم هستند. 
 
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان