آخرین اخبار

6. فروردين 1396 - 20:04   |   کد مطلب: 27556
رئیس پلیس راه استان همدان از افزایش 26 درصدی تردد در جاده‌های این استان خبر داد و گفت: در 10 روز اخیر هفت نفر به علت تصادف در استان فوت کرد‌ه‌اند.

به گزارش  رودآور؛ رضا عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به ایام نوروز و میزان تردد خودروها در جاده‌های استان، اظهار کرد: سال گذشته طی 10  روز بدون احتساب روز 30 اسفند 94 که در این روز 265 هزار تردد به ثبت رسید، 3 میلیون و 165 هزار و 798 تردد در جاده‌های استان گزارش شد.

وی با بیان اینکه امسال 4 میلیون و 21 هزار و 736 تردد  به ثبت رسیده که 27 درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد، گفت: امسال 857 هزار و 938 تردد بیشتر در جاده‌های استان به ثبت رسیده است.

رئیس پلیس راه استان همدان پرترددترین محورهای استان را آزادراه ساوه - همدان، جاده قدیم و جاده همدان ـ کرمانشاه عنوان کرد و با اشاره به میزان تصادفات امسال نسبت به سال گذشته تصریح کرد: سال گذشته در مدت 10  روز 15 فقره تصادف فوتی رخ داد که 16  نفر فوت کردند اما امسال هفت فقره تصادف فوتی رخ داده که هفت نفر فوت کرده و سه نفر نیز در کما هستند و حال خوشی را ندارند.

وی با اشاره به تصادفات جرحی امسال نسبت به سال گذشته، خاطرنشان کرد:سال گذشته 46 فقره تصادف جرحی رخ داد که 71 نفر مجروح شدند اما امسال 39 فقره تصادف جرحی رخ داده و 65  نفر مجروح شده‌اند.

عزیزی با بیان اینکه خوشبختانه امسال مسافران تا حدودی بستن کمربند ایمنی و حرکت با سرعت مطمئنه را مورد توجه قرار داده‌اند و همین امر باعث تعدیل در تصادفات شده است، افزود: امسال طی 11 روز، در 52 درصد تصادفات یک طرف پراید بوده که اغلب یا خود واژگون شده یا به وسیله نقلیه برخورد کرده است.

وی با اشاره به اینکه 15 درصد تصادفات مربوط به وانت پیکان بوده که در تمام این تصادفات مقصر شناخته شده است، گفت: واژگونی و عدم سرعت مطمئنه از دلایل تصادفات گزارش شده است.

رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه 9 درصد تصادفات مربوط به خودروی پژو 405 است، افزود: هشت درصد تصادفات مربوط به کامیون‌ها بوده که از پنج فقره تصادف در سه فقره، کامیون مقصر شناخته شده است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان