آخرین اخبار

9. فروردين 1396 - 19:50   |   کد مطلب: 27621
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با بیان اینکه 30 مسجد در مسیر گردشگری همدان فعال است، گفت: این مساجد در ایام تعطیلات نوروز برای اقامه نماز دایر هستند.

به گزارش رودآور؛ حجت الاسلام جواد حیدری‌راد امروز در گفت‌وگو باخبرنگار فارس در همدان با اشاره به اعزام 20 مبلغ از حوزه علمیه قم به ایستگاه‌های نوروزی اظهار کرد: ایستگاه های نوروزی از صبح تا شب مشغول ارائه خدمات به مسافران هستند.

وی مشاوره، پاسخ به سووالات شرعی، برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب را از جمله اقدامات  انجام گرفته توسط ایستگاه های نوروزی عنوان کرد و افزود: یکی از فعالیت‌های شاخص این ایستگاه‌ها برپایی غرفه حجاب و عفاف و نصب پوستر در راستای گسترش فرهنگ حجاب و عفاف بوده است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان از برگزاری گردهمایی مجموعه‌های تخصصی شامل کانون‌های فرهنگی، کانون مداحان، شورای هیات‌های مذهبی، روحانیون و مبلغان خبر داد.

وی با بیان اینکه این گردهمایی در فروردین ماه و پس از برگزاری مراسم اعتکاف برگزار خواهد شد، ادامه داد: این گردهمایی در راستای تحقق شعار سال با حضور گروه‌های تخصصی برگزار خواهد شد.

حیدری‌راد با اشاره به اهمیت تقویت پایه‌های اقتصاد در کشور خاطرنشان کرد: شعار سال به لحاظ بسترسازی فرهنگی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم اعتکاف و حضور جوانان در این مراسم معنوی تصریح کرد: اعتکاف یک مراسم منحصر به فرد برای نزدیک شدن جوانان به خداوند است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با  اشاره به اعزام مبلغان به مناسبت 13 رجب، یادآور شد: برنامه‌های معرفتی ویژه‌ای در نظر گرفته شده و جوانان می‌توانند از این برنامه‌ها به نحو احسن استفاده کنند.

انتهای پیام/ 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان