آخرین اخبار

10. فروردين 1396 - 16:56   |   کد مطلب: 27642
جانشین پلیس راه استان همدان با بیان اینکه امسال با افزایش ۲۴ درصدی ترددها در محورهای استان مواجه بودیم گفت: در تصادفاتی که از آغاز طرح نوروزی در جاده‌های همدان رخ داد ۸۴ نفر مجروح و ۱۳ نفر متوفی داشته‌ایم.

به گزارش رودآور؛ سرهنگ سعید اسماعیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان با بیان اینکه در 48 ساعت اخیر تصادف فوتی  در همدان نداشتیم اظهار داشت: روز گذشته دو مورد تصادف جرحی را شاهد بودیم که هر کدام یک مجروح داشت.

اسماعیلی با اعلام اینکه امسال میزان ترددها در محورهای همدان 24 درصد افزایش یافته است، بیان کرد: حدود 6 میلیون تردد در محورهای همدان به ثبت رسیده است.

وی عنوان کرد: از ابتدای اجرای طرح نوروزی در همدان، در طول تصادفات رخ داده 86 نفر مجروح و 13 نفر به فوت رسیده‌اند.

اسماعیلی با بیان اینکه تمام راه‌های همدان باز است، عنوان کرد: هم اینک شاهد ترافیک روان در جاده‌های این استان بوده و تردد بدون هیچگونه مشکل و گره ترافیکی در جریان است و هنوز به میزان درصد ترافیک نیمه سنگین نرسیدیم.

جانشین پلیس راه استان همدان اظهار داشت: نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر تعداد مجروحان 23 درصد کاهش داشتیم ضمن اینکه میزان تصادفات فوتی 8 فقره بوده که 50 درصد کاهش را نسبت به سال قبل شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه 54 فقره تصادف جرحی در محورهای همدان رخ داده است، افزود: میزان تصادفات جرحی نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 26 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

اسماعیلی اعلام کرد: بیشتر سوانح رانندگی، واژگونی خودرو است و مهمترین علت بروز سوانح رانندگی عدم توجه به جلو ناشی از خستگی، خواب آلودگی و تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان