آخرین اخبار

11. فروردين 1396 - 15:43   |   کد مطلب: 27654
رییس اداره هواشناسی تویسرکان با بیان اینکه میزان بارش های شهرستان در سال زراعی جاری تاکنون 395 میلیمتر بوده است، گفت: از این رو بیشترین بارش های سال زراعی امسال استان، مربوط به تویسرکان است و بعد از آن نهاوند و اسدآباد در رتبه های بعدی قرار دارند.

«علیرضا شمس اللهی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: برای فردا شنبه، 12 فروردین ماه در برخی از ساعات بارش خواهیم دات همچنین در روزهای 13 و 14 فروردین ماه نیز در برخی از ساعات با بارش های پراکنده روبرو خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در روزهای آینده شاهد وزش باد نیز هستیم، اظهار کرد: دمای هوا در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه هفته آینده یعنی در روزهای 14 تا 16 فروردین کاهش خواهد داشت، اما این کاهش دما به صورت هشدار برای کشاورزان نیست.

رییس اداره هواشناسی تویسرکان با بیان اینکه حداقل و حداکثر دمای هوای شهرستان در 24 ساعت گذشته به ترتیب 6 و 16 درجه سانتیگراد بالای صفر بوده است، افزود: حداقل و حداکثر دمای هوا در 24 ساعت آینده به ترتیب پنج و 16 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

شمس اللهی با بیان اینکه جمع بارش ها در تویسرکان در سال زراعی جاری 395 میلیمتر ثبت شده است، تصریح کرد: بدین ترتیب میزان بارش ها در سال زراعی جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته 12 درصد کاهش یافته و اما نسبت به میانگین بلند مدت 26درصد افزایش داشته است.

وی عنوان کرد: از این رو بیشترین بارش های سال زراعی امسال استان، مربوط به تویسرکان است و بعد از آن نهاوند و اسدآباد در رتبه های بعدی قرار دارند.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان