آخرین اخبار

11. فروردين 1396 - 18:00   |   کد مطلب: 27658
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: محدودیت های ترافیکی روز 13 بدر در 6 محور سراب گیان، سراب گاماسیاب و جاده های سد اکباتان، ابرو و چشین،گنجنامه و امامزاده محسن(ع) اجرا می شود.

«سرهنگ رضا عزیزی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور با اشاره به اجرای محدودیت های ترافیکی روز 13 بدر از ساعت هفت صبح تا ساعت 24 شب؛ گفت: در این راستا تردد انواع کامیون، کامیونت، اتوبوس، مینی بوس و موتورسیکلت در محورهای سراب گیان و گاماسیاب، سد اکباتان، ابرو و چشین، گنجنامه و امامزاده محسن(ع) ممنوع است.

وی اظهار کرد: در زمان بازگشت از مراسم روز 13 یعنی بعدازظهر و عصر آن روز که مردم  به سمت شهرهای می آیند در راستای تسهیل بازگشت بار ترافیکی به سمت شهرها از ساعت 17 تا 22 تردد در محورهای ذکر شده به سمت شهرها یک طرفه می شود.
رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به برخورد شدید با افراد متخلف در روز 13 بدر، افزود: سوار کردن مسافر در قسمت بار وانت بارها و کامیون ها و نداشتن کلاه ایمنی از سوی راکبان موتورسیکلت ها تخلف محسوب می شود.

عزیزی تصریح کرد: هر راکب موتورسیکلتی هم که بدون کلاه ایمنی باشد حال چه خودش کلاه ایمنی استفاده نکند و چه نفرات سوار شده در کنار موتورسوار  تا 60 هزار تومان اعمال قانون شده و همچنین موتورسکیلت او نیز توقیف و به پارکینگ منتقل می شود.

وی عنوان کرد: اگر راکب برای نخستین مرتبه مرتکب این نوع تخلف شود، تا یک هفته و اگر برای مرتبه دوم باشد متورسیکلت او تا یک ماه اعمال قانون شده و توقیف می شود.

رئیس پلیس راه استان همدان افزود: کامیون ها، کامیونت ها و وانت بارها هم اگر در مکان های غیرقانونی  مسافر سوار کنند، به ترتیب ضمن اعمال قانون به مبلغ 50 هزار تومان و 60 هزار تومان جریمه می شوند و همچنین نبستن کمربند ایمنی نیز سبب جریمه شدن 110 هزار تومان می شود.

عزیزی گفت: در صورت مشاهده این گونه موارد سرنشین غیر متعارف پیاده و به سمت شهر برگشت داده می شود.

وی در ادامه از افزایش 25 درصدی ترددها در نوروز امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

زنگنه

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان