آخرین اخبار

14. فروردين 1396 - 17:36   |   کد مطلب: 27705
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: دمای هوای همدان از فردا (سه شنبه) تا اواخر هفته جاری بین چهار تا 6 درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

به گزارش رودآور؛ نادر پیرتاج روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در این مدت دمای شبانه در برخی از نقاط استان همدان به زیر صفر درجه هم می رسد افزود: با توجه به کاهش چند درجه ای هوا تا چند روز آینده، احتمال سرمازدگی جوانه ها و سر درختی ها وجود دارد و کشاورزان برای جلوگیری از خسارت های احتمالی و گلخانه داران نیز با تنظم دمای محیط گلخانه تمهیدات لازم را انجام دهند.

وی اضافه کرد: کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته سه درجه سانتیگراد بالای صفر و بیشینه دمای این شهر 11 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.
به گفته وی سردترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته گل تپه با یک درجه سانتیگراد بالای صفر و گرمترین نقطه فامنین با 13 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.
آسمان استان همدان تا 24 ساعت آینده قسمتی ابری و از بعد از ظهر امروز با افزایش ابر در برخی از نقاط بارش باران و در مناطق مستعد و ارتفاعات ریزش برف و در مناطق جنوبی استان احتمال تگرگ و رعد و برق پیش بینی می شود.
پیرتاج با بیان اینکه از فردا بارش ها قطع می شود گفت: میزان بارش در 24 ساعت گذشته در همدان چهار میلی متر و بیشترین در تویسرکان با 22 میلی متر ثبت شده و در سایر نقاط نیز بین 2 تا 10 میلی متر بارندگی گزارش شده است.
آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است، این استان زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد. 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان