آخرین اخبار

21. فروردين 1396 - 15:18   |   کد مطلب: 27819
سرعت وزش باد در چند روز گذشته در استان همدان حتی به 70 کیلومتر بر ساعت هم رسید، به طوری که سبب شکسته شدن تعدادی از شاخه های درختان هم شد.

«علیرضا شمس اللهی» رییس اداره هواشناسی تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: در چند روز گذشته شاهد وزش باد در سطح استان بودیم به طوری که در برخی مقاطع سرعت وزش باد به 70 کیلومتر بر ساعت هم رسید.

وی اظهار کرد: بیشتری میزان سرعت وزش باد که در حقیقت تندباد لحظه ای محسوب می شد، شب گذشته و از سمت جنوب غرب 70 کیلومتر بر ساعت در تویسرکان ثبت شد.

رییس اداره هواشناسی تویسرکان افزود: برای روزهای آینده نیز با وزش باد اما کمتر از این میزان روبرو هستیم.

شمس اللهی با بیان اینکه میزان بارش ها در سال زراعی جاری برای تویسرکان 423.6 میلیمتر ثبت شده است، عنوان کرد: با این مقدار، تویسرکان بیشترین میزان بارش های استان همدان در سال زراعی جاری را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه حداقل و حداکثر دمای هوای شهرستان در 24 ساعت گذشته به ترتیب هفت و 17 درجه سانتیگراد بالای صفر بوده است، افزود: حداقل و حداکثر دمای هوا در 24 ساعت آینده به ترتیب هفت و 18 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

رییس اداره هواشناسی تویسرکان اعلام کرد: برای روزهای چهارشنبه هفته جاری و شنبه هفته آینده بارش پراکنده پیش بینی می شود.

به گزارش رودآور، سرعت وزش باد در همدان هم به همین میزان گزارش شده است به طوری که سبب شکسته شدن برخی از شاخه های درختان در این شهر شد.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان