آخرین اخبار

22. فروردين 1396 - 11:41   |   کد مطلب: 27841
روز پدر است و فرزندان برای دست بوسی پدر می آیند و اما هستند فرزندانی که با حضور در مزار شهدا و دسته گل هایی بوسه بر سنگ مزار پدر می زنند به نیابت از دست پدر، از ریحانه فرزند شهید کرمی که حالا در حدود چهار سالش شده، گرفته تا علیرضا فرزند شهید بشیری دیگر شهید مدافع حرم استان همدان امروز بیشتر از همیشه دلتنگ پدر هستند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ روز پدر است و فرزندان برای دست بوسی پدر می آیند و اما هستند فرزندانی که با حضور در مزار شهدا و دسته گل هایی بوسه بر سنگ مزار پدر می زنند به نیابت از دست پدر، از ریحانه فرزند شهید کرمی که حالا در حدود چهار سالش شده، گرفته تا علیرضا فرزند شهید بشیری دیگر شهید مدافع حرم استان همدان امروز بیشتر از همیشه دلتنگ پدر هستند.

از این رو  سایت خبری رودآور، دلنوشته فرزند شهید «محمدحسین بشیری» به پدرش را که در روز شهادتش در جمع حاضران قرائت کرد، منتشر می کند.

در این دلنوشته آمده است:

بسم رب الشهدا و صدیقین

سلام پدر قهرمانم؛

سلام به روح بزرگت؛

امروز پدر لباس تو را پوشیده‌ام و در کنار مادرم چهره پر نورت را دیدم.

وقتی که سربند «یازهرا» را به پیشانی خودت بسته بودی گفتم پدرم تنها نیست؛

چراکه همیشه مرا با این نام آشنا کردی؛ و وقتی رفتی به من گفتی من در خانه باشم بابا.

بابا به تو قول دادم که سرباز خوبی باشم و رهبرم را هیچ‌گاه تنها نگذارم و در راه جهاد و شهادت قدم بردارم.

خدایا به من قدرت بده تا روزی انتقام خون پدرم را بگیرم.

لبیک یا زینب لبیک یا زینب

و حالا این روزها ریحانه دختر شهید مجتبی کرمی بهانه پدر را می گیرد، دو سال می شود که عید نوروز را با نبود پدر گذرانده است و امروز نیز برای دومین سال پیاپی در روز پدر، دلتنگی هایش را برایش می گوید؛ دست نوازش پدر بر سرش نیست، نیست که او را در آغوش بگیرد و به شیرین زبانی های کودکانه او لبخند زند.

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان