آخرین اخبار

22. فروردين 1396 - 14:29   |   کد مطلب: 27845
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان از آغاز برگزاری آیین معنوی اعتکاف در 130 مسجد استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ اینجا همه برای خدا آمده اند تا آینه دلشان را صیقلی دوباره دهند. معتکفان گروهی و یا تک نفری به قرآن خواندن، قرائت دعا و دیگر مراسم ویژه اعتکاف می پردازند و گاه گاهی شبنم های اشک از گونه های یشان جاری می شود.

و اعتکاف آغاز شد و انتظار عاشقان به سر آمد.روزهای خوش اعتکاف، روزهای خوش دل بریدن از دنیا و دل سپردن به حضرت حق. حال و هوای اعتکاف در تویسرکان همانند دیگر شهرها است.پر از معنویت، صفا، صمیت، خداپرستی و عشق به یار حق.

«حجت‌الاسلام علی دشتکی» مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری آیین معنوی اعتکاف در 130 مسجد استان همدان خبر داده است.

«حجت‌الاسلام علی کاروند» سرپرست تبلیغات اسلامی تویسرکان هم از حضور بیش از 600 معتکف در هفت مسجد در سطح شهرستان تویسرکان در مراسم معنوی اعتکاف خبرداد.

وی اظهار کرد: از سحرگاه امروز 22 فروردین ماه، مراسم پر فیض اعتکاف آغاز شده و معتکفین تا 24 فرودین ماه جاری در مساجد به اعمال ویژه ایام البیض می پردازند.

سرپرست تبلیغات اسلامی تویسرکان افزود: مسجد امام حسن عسکری(ع) و مسجدالنبی(ع) میزبان خواهران و مسجد جامع شهر تویسرکان میزبانی برادران تویسرکانی هستند و همچنین و مساجد جامع شهرهای سرکان و فرسفج هم برای شهروندان این شهرها در نظر گرفته شده است.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان