آخرین اخبار

25. فروردين 1396 - 23:59   |   کد مطلب: 27906
یوسف عبدی‌نژاد نقاش چیره‌دست همدانی برای شرکت در سمپوزیوم و «آرت فیر» بین‌المللی نقاشی کشور پراگ - جمهوری چک دعوت رسمی شد.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، یوسف عبدی‌نژاد نقاش چیره‌دست همدانی برای شرکت در سمپوزیوم و «آرت فیر» بین‌المللی نقاشی کشور  پراگ - جمهوری چک دعوت رسمی شد.

این آرت فیر با حضور هنرمندان و نقاشان برجسته از سراسر جهان در سال 2017 در شهر پراگ جمهوری چک برگزار خواهد شد.

عبدی‌نژاد در کارنامه خود شرکت در نمایشگاه بین‌المللی گالری ایماج با حضور هنرمندانی از سراسر جهان، شرکت در نمایشگاه زومر در شهر بارلی ناساوو هلند، دعوت برای اجرای ورک‌شاپ هنرمندان نقاش جهان در شهر توره کاناوزه ایتالیا 2009 به همراه چهار نقاش برجسته دیگر ایرانی را دارد.

شرکت در نمایشگاه گروهی در هلند 2012، انتخاب اثر به‌ عنوان بهترین اثر تجسمی درباره امام علی(ع) برای چاپ در پوستر سال امام علی(ع) از سوی ستاد بین‌المللی غدیر، مقام نخست مسابقات هنر در پرتو نماز و عضو هیأت داوران هنرهای تجسمی کنگره فاطمه‌شناسی از دیگر افتخارات این دانشجوی دانشگاه آزاد هستند.

چندی پیش این سمپوزیوم با حضور نقاشان برجسته از سراسر جهان در تاریخ 15 تا 21 فوریه 2017 در شهر بارسلون برگزار شد که این هنرمند همدانی نیز در جمع نقاشان برجسته حضور داشت.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان