آخرین اخبار

26. فروردين 1396 - 16:20   |   کد مطلب: 27919
رئیس مرکز آموزش علمی، کاربردی فرهنگ و هنر همدان با بیان اینکه جشنواره موسیقی غرب کشور16 و 17 اردیبهشت ماه همزمان با روز جوان برگزار می‌شود، گفت: این رویداد هنری در سه بخش موسیقی ایرانی، جهانی و پژوهش موسیقی برگزار خواهد شد.

به گزارش رودآور؛ سیدحسین جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، از برگزاری دو جشنواره فرهنگی و هنری از سوی دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ و هنر خبر داد و اظهار کرد: دو جشنواره موسیقی و فیلم در بهار امسال به میزبانی مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر برگزار می‌شود که فراخوان آن نیز ارسال شده است.

وی تصریح کرد: فراخوان جشنواره موسیقی در همه دانشگاه‌های غرب کشور داده شده که آثاری نیز به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

رئیس مرکز آموزش علمی، کاربردی فرهنگ و هنر همدان با بیان اینکه این جشنواره 16 و 17 اردیبهشت ماه همزمان با روز جوان برگزار می‌شود، افزود: این رویداد هنری در سه بخش موسیقی ایرانی، جهانی و پژوهش موسیقی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه سوم خردادماه جشنواره فیلم خرمشهر به میزبانی این دانشگاه برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان تا 10 اردیبهشت ماه فرصت ارسال آثار دارند که امیدواریم در این دوره آثار فاخری ارائه شود.

جعفری با ییان اینکه این جشنواره در دو بخش آزاد و ویژه برگزار می‌شود، تصریح کرد: جشنواره فیلم خرمشهر در سه بخش کوتاه، فیلمنامه، عکس و بخش ویژه آن در بخش شهدای هنرمند و شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود.

رئیس مرکز آموزش علمی، کاربردی فرهنگ و هنر همدان زمان‌بندی برگزاری این جشنواره را از یکم تا سوم خردادماه سال آینده دانست و یادآور شد: یکم و دوم خردادماه اکران فیلم‌ها و سوم خردادماه نیز اختتامیه جشنواره را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان