آخرین اخبار

27. فروردين 1396 - 17:56   |   کد مطلب: 27939
گزارشی از انتصابات تيم فوتبال رسانه ورزش همدان:
«منوچهر بیگم‌جانی» سرمربي/ «فرشيد گلمحمدي» سرپرست
تيم فوتبال رسانه ورزش همدان سال ورزشي خود را با انتصاب «منوچهر بيگم‌جاني» به عنوان سرمربي و «فرشيد گلمحمدي» به عنوان سرپرست آغاز كرد.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، تیم فوتبال رسانه استان همدان چندین سال است که فعالیت ورزشی خود را آغاز کرده و نتایج خوبی نیز در مدت فعالیت در عرصه ورزش کسب کرده است؛ امسال نیز با توجه به آغاز سال ورزشی و حضور این تیم در تورنمنت‌های مختلف ترکیب فنی این تیم در حال شکل‌گیری است.

امروز منوچهر بیگم‌جانی از مربیان با سابقه و خوشنام فوتبال همدان به عنوان سرمربی این تیم منصوب شد که از سوابق ورزشی او می‌توان به کسب مدرک مربیگری B آسیا، مربیگری در تیم دسته اولی الوند، سرمربیگری تیم دسته دومی الوند و مربیگری تیم پاس همدان اشاره کرد.

به دنبال تعیین ترکیب فنی تیم و  براساس تصمیمات اتخاذ شده تیم فوتبال رسانه ورزش همدان، فرشید گلمحمدی به عنوان سرپرست و سعید شاهسوند نیز به عنوان مدیر اداری ـ مالی تیم معرفی شدند.

لازم به ذکر است تیم فوتبال رسانه ورزش همدان برای حضور پرقدرت در چند تورنمنت مختلف آماده می‌شود و این تیم از فردا در ورزشگاه شهدای قدس همدان دور جدید تمرینات خود را آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان