آخرین اخبار

28. فروردين 1396 - 12:30   |   کد مطلب: 27960
بعد از برادران حیدری صورت گرفت
2 بانوی نهاوندی در لیست الیت آسیا
رئیس هیأت فوتبال همدان گفت: دو بانوی داور نهاوندی در لیست الیت کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفتند و توانستند بعد از برادران حیدری، دیگر داوران بین‌المللی ایران لقب بگیرند.

به گزارش رودآور؛ عباس صوفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به حضور دو داور همدانی در لیست الیت آسیا، اظهار کرد: دو بانوی نهاوندی با قبولی در آزمون داوری کنفدراسیون فوتبال آسیا در فهرست داوران فوتبال الیت آسیا در سال 2017 قرار بگیرند.

وی ادامه داد: «مهسا قربانی» در این آژمون به عنوان داور توانست نمرات لازم را کسب کند و سومین داور الیت استان همدان باشد.

رئیس هیأت فوتبال همدان بیان کرد: همچنین «بهاره سیفی» نیز توانست در آزمون کمک داوران حائز امتیاز برتر شود و به عنوان کمک داور در لیست الیت قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: این دو بانوی نهاوندی پس از انجام تست‌های مختلف و آزمون‌های مربوطه، این دوره را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

صوفی تأکید کرد: همدان از جایگاه ارزنده‌ای به لحاظ داوری در تاریخ فوتبال کشور برخوردار است و در حال حاضر 80 داور در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی آقایان و بانوان در کشور فعال هستند.

وی گفت: این استان همه ساله در فهرست داوران بین‌المللی نماینده داشته است و خوشحالیم که در کنار بیژن و پیام حیدری، این دو بانوی نهاوندی نیز توانستند از همدان در لیست الیت قرار بگیرند.

رئیس هیأت فوتبال استان همدان خاطرنشان کرد: در برنامه چهار ساله خود جهت توسعه بیشتر داوری فوتبال همدان برنامه‌های خوبی را داریم.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان