آخرین اخبار

30. فروردين 1396 - 18:04   |   کد مطلب: 27997
دبير هيأت دو و ميداني همدان گفت: دختران نوجوان دو و ميداني‌كار همدان در رقابت‌هاي قهرمانی نوجوانان دختر کشور موفق به كسب دو مدال طلا و سه مدال نقره شدند.

به گزارش رودآور، مسعود بنوان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به درخشش دختران دو و میدانی‌کار همدان در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان دختر کشور، اظهار کرد: این رقابت‌ها با حضور 165 ورزشکار از سراسر کشور در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات در ماده‌های مختلف، گفت: دو و میدانی‌کاران همدان در 2 هزار متر بامانع، پرتاب دیسک، پرتاب نیزه و 800 متر موفق به کسب عنوان شدند.

دبیر هیأت دو و میدانی همدان بیان کرد: مریم خوش‌نیت و شیرین نادربیگی دو ورزشکار موفق استان در ماده 2 هزار متر با مانع به ترتیب عناوین اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

وی به کسب عنوان قهرمانی ورزشکار همدانی در پرتاب دیسک اشاره کرد و افزود: مبینا رحمانی دو و میدانی‌کار استان نیز بر سکوی نخست این رقابت‌ها در ماده پرتاب دیسک ایستاد.

بنوان خاطرنشان کرد: در800 متر نیز مریم خوش‌نیت دونده خوب استان با ثبت رکورد دو دقیقه و 21 ثانیه و 91 صدم ثانیه نایب قهمان این رقابت‌ها شد.

وی با بیان اینکه ورزشکاران استان در پرتاب نیزه موفق به کسب عنوان شدند، یادآور شد: مبینا رحمانی با ثبت رکود 28 متر و 13 سانتیمتر بر سکوی دوم رقابت‌ها ایستاد.

دبیر هیأت دو و میدانی همدان اظهار کرد: تیم اعزامی دختران استان به این رقابت‌ها، با نتایج کسب شده در رده ششم قرار گرفتند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان