آخرین اخبار

1. ارديبهشت 1396 - 9:56   |   کد مطلب: 28019
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تویسرکان با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های هفته سلامت در این شهرستان گفت: دیدار با خانواده شهدا، برگزاری پیاده روی و افتتاح بلوک زایمان بخشی از برنامه های هفته سلامت در تویسرکان است.

«مهران بگلری» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با گرامیداشت آغاز هفته سلامت، گفت: از برنامه های این هفته نصب چادر برای گرفتن فشار و قند خون از نمازگزاران در روز جمعه در مصلی امام خیمنی(ره) است.

وی اظهار کرد: اجرای زنگ سلامت دبیرستان علامه حلی، افتتاح بلوک زایمان، عیادت از بیماران و برپایی کلاس آموزشی برای کارکنان جهاد کشاورزی و گرفتن فشار خون از آن ها هم از دیگر اقدمات شبکه بهداشت در این هفته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تویسرکان افزود: سخنرانی کارشناس تغذیه و روان شناسی در مدرسه نورو شرکت در نماز جماعت مسجد جامع و همچنین گرفتن فشار خون توسط بسیج جامعه پزشکی از پرسنل دانشگاه فنی مهندسی و بهزیستی شهرستان را هم باید جز برنامه های اجرایی پیش روی ما در این هفته دانست.

بگلری عنوان کرد: برگزاری پیاده روی پرسنل مرکز بهداشت با همیاری دانشجویان دانشگاه آزاد از روستای مبارک آباد تا امامازده ناصر(ع) و دیدار و دیدار با خانواده شهیدان پورفتح الله و ربیعی و نیز شرکت در اهدا خون از دیگر برنامه های هفته سلامت در تویسرکان است.

به گزارش رودآور؛ یکم تا هفتم اردیبهشت ماه با عنوان "هفته سلامت" نامگذاری شده است. 

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان