آخرین اخبار

3. ارديبهشت 1396 - 7:00   |   کد مطلب: 28055
با وجود آن که در برخی شبکه های اجتماعی حرف از بازگشایی محور ارتباطی تویسرکان ـ همدان از مسیر گنجنامه به میان آمده، طبق آخرین اخبار هنوز این محور از سوی راهداری تویسرکان به علت آب شدن برف ها و لغزندگی جاده مسدود است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ دو روزی می شود که در برخی شبکه های اجتماعی حرف از بازگشایی جاده ارتباطی تویسرکان ـ همدان از سمت گنجنامه به میان آمده است.

محوری که هر ساله همزمان با آغاز فصل زمستان و بارش برف و باران و حتی گاهی از آذر ماه به دلیل وجود پیچ های تند و خطرناک، پرتگاه، نداشتن شانه خاکی و وجود نقاط حادثه خیز و عدم برخورداری از ایمنی کامل و پر از گردنه بودن مسدود و از حدود 10 اردیبهشت ماه سال بعد بازگشایی می شود. 

در حال حاضر به گفته مسئولان راهداری تویسرکان هنوز با آب شدن برف در این مسیر و مواجه شدن رانندگان با لغزندگی جاده به ویژه هنگام ساعات آغازین صبح و ساعات پایانی شب، تابلوهای هشدار و مسدود بودن مسیر همچنان وجود دارد.

تویسرکانی ها و مردم سایر نقاط کشور در این چند ماه، با توجه به مسدود شدن محور گنجنامه از سمت تویسرکان به همدان، تردد در یکی از دو محور تویسرکان ـ اسدآباد ـ همدان و تویسرکان ـ جوکارـ همدان را انتخاب می کنند.

مسولان راهداری می گویند این محور اواخر هفته جاری بازگشایی می شود.

به گزارش رودآور؛ استان همدان دارای پنج هزار و 400 کیلومتر انواع راه از جمله راه های مواصلاتی، اصلی و فرعی است و مسیر همدان به تویسرکان از شهرستانه به گنجنامه با توجه به وجود درختان سرسبز و زیبایی های اطراف جاده به نوعی مسیر گردشگری محسوب می شود و علاوه بر آن تردد در این جاده، فاصله زمانی تویسرکان به همدان را 20 دقیقه ای کوتاهتر می کند.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان