آخرین اخبار

4. ارديبهشت 1396 - 19:56   |   کد مطلب: 28090
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: بر اساس اعلام دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، 'مسعود توتونچیان' کارآفرین برتر برگزیده استان همدان در سال 1395معرفی شد.

به گزارش رودآور به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان احمد توصیفیان افزود: مدیر عامل شرکت صنایع غذایی سحر همدان تولید کننده انواع ترشی ، شوری، کنسروها ، مربا و سس با تعداد 900 تن کارگر که جهت شرکت در عرصه رقابت کشوری به دبیرخانه جشنواره معرفی شده بود با کسب امتیازات لازم به عنوان کارآفرین برتر ملی انتخاب شد.

وی با تاکید بر نقش کارآفرینان در توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در کشور گفت: کارآفرینان با ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، تولید ثروت و بهبود شرایط اقتصادی، نقش موثری را در توسعه و سازندگی کشور ایفا می کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان کارآفرینی در کشور را بسیار ارزشمند عنوان کرد و افزود: با فرهنگ سازی در حوزه کارآفرینی و ترغیب دانش آموختگان دانشگاهی و افراد خلاق و مبتکر برای کارآفرینی و ورود به فضای کسب و کار و ارائه آموزش‌های مهارتی لازم به آنان می‌توان انتظار تداوم و افزایش کارآفرینی در جامعه را داشت.
شرکت صنایع غذایی سحر تحت مالکیت بخش خصوصی در سال 1370 در زمینی به وسعت 6 هزار مترمربع و سالن های تولید و انبار با زیربنای یک هزار و 500 مترمربع واقع در شهر همدان ، شهرک صنعتی بوعلی ، کیلومتر 15 جاده تهران با هدف تولید انواع مواد غذایی بر پایه محصولات کشاورزی ( کنسروهای غیر گوشتی ) تاسیس شد.
در سال 1373 با اخذ پروانه بهره برداری و همچنین پروانه ساخت برای 15 نوع محصول فعالیت تولیدی خود را آغاز کرده است.
این شرکت به صورت سهامی خاص به ثبت رسیده است و ابتدا با همکاری 20 نفر پرسنل ، فعالیت تولیدی خود را در سال های ابتدایی تاسیس آغاز کرده که با توسعه روند تولید خود در حال حاضر از 900 نفر پرسنل خبره و کارآمد در بخش های مختلف استفاده می کند. 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان