آخرین اخبار

7. ارديبهشت 1396 - 22:53   |   کد مطلب: 28133
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ملت ایران رییس جمهوری که 100 شرکت و حتی ماساژور مخصوص دارد را نمی خواهد، گفت: در حال حاضر بالای 70 درصد بنگاه های اقتصادی ما تعطیل یا نیمه تعطیل است، و می گویند این میزان شغل ایجاد کرده ایم، خب حالا بیایید بگویید چه میزان شغل خراب کرده اید؟

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «سید حسین نقوی حسینی» در یادواره 119 آلاله شهید فصل بهار تویسرکان در مسجد صادیقه این شهر گفت: جمهوری اسلامی در آستانه یک تحول بزرگ است و اگر ما خوب به عمل نکنیم به این شهدا مدیون هستیم و باید بسیجی وار وارد عرصه شویم.

وی با بیان اینکه شهدا برگزیدگان خدا بودند، اظهار کرد: شاید خداوند بعضی ها را نگه داشته است تا در جبهه هایی که 100 برابر سخت تر از جنگ ایران و عراق است روبرو شوند، چرا که آن زمان می دانستیم دشمن کیست و حالا جنگ صفین است و دشمن با حیله به میدان آمده است.

امروز مرد می خواهد تا در برابر پول زانو نزند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: جنگیدن برای امام حسین(ع) درکربلا سخت بود؛ در هر دو جبهه نماز جماعت و قرآن می خواندند اما تشخیص آن که حق باکه بود، دشوار، امروز هم انقلاب اسلامی مردان میدان و مردان بی ادعا می خواهد تا گول دنیا، قدرت، ثروت و شهوت را نخورند، امروز مرد می خواهد تا در برابر پول زانو نزند و مردانه بابیستد.

نقوی حسینی با بیان اینکه در جبهه ها حقوق های نجومی، اختلاس رقابت در خرید ویلا، باغ و خانه نبود، عنوان کرد: امروز باید انقلابی وارانه وارد میدان شد و نگوییم یکی رییس جمهور می شود! حالا هر کسی باشد، باید دانست مهم است چه کسی رییس جمهور می شود.

ایران اسلامی سیاست های خود را بر امریکا همچنان دیکته می کند

وی تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی با قدرت و صلابت دماغ امریکا را به خاک مالیده است، چرا که 37 سال باقدرت تمام از هر ترفندی از جمله تهدید، تحریم و ترور برای ما مشکل ساز شدند اما نتوانستند کاری از پیش ببرند و این جمهوری اسلامی ایران است که هنوز که سیاست های خودش را بر امریکا دیکته می کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: با وجود آن که می گویند گزینه های نظامی ما روی میز است و نخست وزیررژیم اشتغالگر قدس به صورت رسمی هم اعلام می کد، شاهد هستیم که جرأت این کار را ندارند، نه برای آن که دلشان برای ما و حقوق و بشر بسوزد که اگر این گونه بود زنان و کودکان بی پناه سوری؛ عراق و یمن را قتل و عام نمی کردند، بلکه به دلیل آن است که به قدرت ایران اسلامی اعتقاد دارند.

نقوی حسینی افزود: آن کسانی که ادعامی کنند سایه جنگ را از کشور برداشته اند من به شما به عنوان سخنگوی کمیسیون امنیت ملی که اطلاعات کامل دارم و تحلیل نمی کنم، می گویم؛ امریکایی ها هرگز جرأت نمی کند یک گلوله به سمت ایران شلیک کنند.

وی تأکید کرد: امروز ایران مقتدر است، زمانی که بازرس های آژانس برای بازدید از فوردو آمده بودند، پنج بار سوال کردند که این ها کار خودتان است؟ً این ها را دانشمندان ایرانی ساخته اند؟ این سانترفیوژها را خودتان نصب کردید؟ چرا که باورشان نمی شد ایران اسلامی این هه پرقدرت باشد.

با عملکرد ضعیف یک رکن نظام،  انرژی، قدرت و سرعت نظام گرفته می شود

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروز نظام ما مقتدر است اما این ماشین پر قدرت چهار چرخ دارد و باید چهار چرخش سالم باشد، خوب بچرخد و مقاوم و محکم باشد، اگر چرخی پنجر شود، سرعت و انرژی ماشین گرفته می شود و باید سکاندار به سختی تعادل را حفظ کند، باید چهار چرخ خوب بچرخد و تحت فرمان فرمانده باشد، اگر یکی از چرخ ها لنگ بماند، خسته می شود، گرچه ماشین سالم است اما انرژی را می گیرد، همچون فتنه 88 که دشمن از 10 ماه قبل برای براندازی نظام تدبیرها اندیشیده بود، اما نتوانست کاری از پیش ببرد، ولی سبب شد تا انرژی، قدرت و سرعت نظام گرفته می شود.

دولت ناموفق معنایش نظام ناموفق هم نیست/اولویت اصلی حضور همه گرایش ها پای صندوق های رأی است

نقوی حسینی با بیان اینکه به زودی دو انتخابات مهم در پیش داریم، یکی انتخابات شوراها و دیگری ریاست جمهوری، عنوان کرد: به زودی می خواهیم رییس دولت را انتخاب کنیم که یکی از این چراخ ها است و همه نظام نیست، دولت ناموفق معنایش نظام ناموفق هم نیست، دولت قوه مجریه نظام است ولی اگر کوتاهی کنیم این چرخ مدام لنگ می زند و پنچر می شود و باید انرژی نظام برای درست کردن آن هزینه شود.

وی با بیان اینکه در انتخاب رییس جمهور باید دقت داشت که تنها به عینک و قیافه ظاهری فرد رأی ندهیم، گفت: مردم سالاری دینی در ایران اسلامی، زیباترین دموکراسی در جهان است چرا که در کشورهای اروپایی و غربی شاهد هستیم که برای انتخاباتشان ماه ها تلاش می کنند و هزینه های هنگفت صرف می کنند اما تنها در نهایت 38 درصد از واجدین شرایط در انتخاباتشان شرکت می کنند، در حالی که در کشورمان این گونه نیست و مردم اولویت اصلی خود را با هر گرایشی که هستند حضور در پای صندوق های رأی می دانند.

رییس جمهور باید تراز نظام جمهوری اسلامی و انقلاب باشد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه با اشاره به اینکه  اولویت دوم انتخاب یک رییس جمهور اصلح است، افزود: رییس جمهور، پرچم و سنبل نظام است و بعد از جایگاه رهبری او مهمترین شخصیت اول کشور است و نماینده ملت، انقلاب و نظام در همه مجامع بین المللی و ما باید شخصی را انتخاب کنیم که در تراز انقلاب اسلامی باشد، چرا که همین رییس جمهور به عنوان رییس قوه مجریه از وزرا گرفته تا استانداران، فرمانداران و مدیران را به نوعی زیر نظر خود انتخاب می کند.

دخل و خرج کشور در دست رییس جمهور است

نقوی حسینی اظهار کرد: باید دانست که رییس جمهور دخل و خرج کشور را در دست دارد، به طوری که بودجه هر ساله بودجه سال آینده کشور را به عنوان لایحه تقدیم مجلس می کند واین مجلس مطابق با قانون اساسی نمی تواند ردیف بودجه ای را کم یا زیاد کند و حتی اگر نمایندگان شجاعی هم باشند در نهایت پنج درصد از بودجه را جا به جا می کنند آن هم بدون آن که درصدی از ردیف بودجه کم یا زیاد شود و اینجا مهم است که چه فردی به عنوان رییس جمهور باشد تا بداند دخل و خرج کشور را اداره کند.

ملت ایران رییس جمهوری می خواهد که امریکا را کدخدای دنیا نبیند

وی در ادامه عنوان کرد: ملت ایران، ملتی کهن و هوشمند است و رییس جمهوری می خواهد تا ایران را بزرگ ببنید نه اینکه امریکا را کدخدای دنیا ببنید، این افراد در تراز ملت ایران نیستند، آن کسانی که نگاهشان به بیرون است تا دشمن بیاید برای ما کاری انجام دهد، انقلابی نیستند.

سه سال و نیم وقت کشور را برای برجام گرفتند اما هیچ عاید ملت شد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه گفت: سه سال و نیم وقت کشور را گرفتند، برجام و برجام کردند اما چه عاید ملت شد؟ من به عنوان فردی که سخنگوی کمیسیون برجام بودم می گویم که یک بانک اروپایی با ما کار نمی کند، چرا کار نمی کند، چون مطابق برجام است.

با شرط و شروط های خزانه داری امریکا هیچ بانکی برای کار کردن با ایران همکاری نمی کند

نقوی حسینی تصریح کرد: هر بنگاه اقتصادی برای کار کردن باایران خودش باید از خزانه داری امریکا طبق برجام مجوز بگیرد، خزانه داری امریکا هم مجوز می دهد و می گوید قبول است وشما می توانید با ایران کار کنید، اما ده ها شرط می گذارد، اینجاست که بانک می گوید عطایش را به لقائش بخشیدم و با ایران کار نمی کنم، آیا در اینجا خلاف برجام عمل کردند نخیر، چیزی عاید ملت ما شد؟ آن هم خیر است.

متن برجام به گونه ای است که نه می توان به عقب بازگشت و نه جلو رفت

وی تأکید کرد: بارها در مذاکرات گفتیم که جان کری با 160 نفر می آید و حواستان باشد اما ظریف با عراقچی می رود و در نهایت، متنی به نام برجام تهیه می کنند که نه  می توانیم به عقب بازگردیم نه به جلو حرکتی داشته باشیم، نه می توانیم اعتراضی کنیم و نه چیزی عایدمان شده است.

بانک هایی که اعلام همکاری با ایران کردند در حد قرض الحسنه های شهرهای کوچک هستند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: در روزهای گذشته شاهد بودیم که سیف می آید و می گوید این تعداد بانک که بسیار هستند اعلام آمادگی کردند با ایران همکاری کنند این ها بانک نیستند، این ها در حد صندوق قرض الحسنه شهرهای کوچک هستند و بس، آن هم اگر بتوانند همکاری کنند.

70 میلیارد دلار گفت و گوها و مذاکرات تیم هایی که در صف بودند و آمدند روی میز رییس جمهور تل انبار شده است/هیچ سرمایه گذار خارجی نمی آید/امریکا از ترفند کنترل ویزا استفاده کرد

نقوی حسینی افزود: همچنین هیچ سرمایه گذاری خارجی هم نمی آید ایران سرمایه گذاری کند، در حال حاضر 70 میلیارد دلار گفت و گوها و مذاکرات تیم هایی که در صف بودند و آمدند روی میز رییس جمهور تل انبار شده است، اما یک دلار آن هم عملیاتی نمی شود، چرا؟ برای اینکه طبق برجام و به قول عراقچی تحریم سرمایه گذاری خارجی روی کاغذ برداشته شده است،برای اینکه طبق برجام تحریم سرمایه گذاری در ایران برداشته شده است، اما بلافاصله کنگره امریکا قانون محدودیت ویزا را تصویب کرد و گفته هر کسی به ایران برود پنج سال ویزایش تحت کنترل سازمان سیا است.

وی تصریح کرد: حالا ما اینجا بیاییم بگویم که کنکره چرا این گونه رفتار می کند، او هم می گوید آیا من نمی توانم ویزای کشور خودم را کنترل کنم؟ و این می شود که هیچ سرمایه گذار خارجی به ایران نخواهد آمد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه به سخنان رهبر انقلاب در ابتدای سال جاری در حرم رضوی هم اشاره کرد وگفت:  حضرت آقا دو نکته فرمودند، یکی آن که هر جا مشکل و ضعفی است به خاطر بی لیاقتی مدیریتی است، که در آن قسمت وجود دارد و دوم آن که به کسی رأی بدهید که چهار تا ویژگی انقلابی بودن، تدین، پرکاری و با انگیزه بودن را داشته باشد.

عقب نشینی ها، امریکا را مصمم برای وضع تحریم های جدید کرد

نقوی حسینی افزود: در برابر امریکایی که 56 تحریم در کنگره اش علیه ایران تهیه کرده و هر ماه یکی را به صحن می آورد، باید ایستاد نه عقب نشینی کرد، چرا که همین عقب نشینی ها بوده که امریکا را مصمم برای تهیه تحریم های جدید کرده است.

وی با اشاره به اتفاقات روی داده در فرودگاه جده، حادثه تلخ منا و حتی بیانیه امارت علیه کشورمان، گفت: باید انقلابی بود تا این گونه اتفاقات دیگر روی ندهد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کسی که می خواهد رییس جمهور شود باید دیندار باشد؛ چرا که فرد متدین به اموال ملت خیانت و دست درازی نمی کند، دست پاک است و به هر مجلسی نمی رود و با هر کسی دیدار نمی کند.

ملت ایران رییس جمهوری که 100 شرکت و حتی  ماساژور مخصوص دارد را نمی خواهد

نقوی حسینی با تأکید بر اینکه یک رییس جمهور باید پرکار باشد و شبانه روز تلاش کند، افزود: ملت رییس جمهوری که 9 صبح بیاید و یک برود، استخر و جکوزی استفاده کند و حتی ماساژور مخصوص داشته باشد و حداقل دو تا وزارتخانه بخواهد که 100 شرکتش را اداره کند، نمی خواهد، ملت یک فرد انقلابی می خواهد.

وی گفت: بنده به عنوان نماینده مردم در کمیسیون امنیت ملی که خود را وکیل مردم نه وکیل الدوله می دانم، می گویم: مدیری به صورت علنی اعلام کرده که 780 میلیارد تومان ثروت دارد و یا شاهد هستیم در یک جلسه رسمی به جای آن که گوش دهد، نیم ساعتش را خواب بوده است، آیا ملت چنین فردی را می خواهد، جواب خیر است، ملت فردی پر تلاش و کوشش می خواهد.

بیش از 70 درصد بنگاه های اقتصادی ما تعطیل یا نیمه تعطیل است/7 میلون بیکار در کشور است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر اینکه حل مشکلات مردم و هفت میلیون بیکار با شعار و من بیمرم و تو بمیری ها درست نمی شود، کرد: در حال حاضر بالای 70 درصد بنگاه های اقتصادی ما تعطیل یا نیمه تعطیل است، کارخانه ارج را همه ملت ایران می شناسد، بعد از 80 سال تعطیل شد، کارخانه آزامیش هم به همین ترتیب و حتی کارخانه قند ورامین با 70 سال سابقه کاری تعطیل شد.

در برابر آن میزان شغلی که ایجاد کرده اید، چه میزان شغل خراب کرده اید؟

نقوی حسینی در ادامه عنوان کرد: می گویند این میزان شغل ایجاد کرده ایم، خب حالا بیایید بگویید چه میزان شغل خراب کرده اید؟

به گزارش رودآور یادواره 119 شهید فصل بهار شهرستان تویسرکان به همت حوزه مقاومت المهدی(عج) این شهرستان و با همکاری بنیاد شهید برگزار شد.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان