آخرین اخبار

7. ارديبهشت 1396 - 17:16   |   کد مطلب: 28139
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ۲۳ درصد مردم استان همدان در ورزش های همگانی مشارکت دارند.

به گزارش رودآور به نقل از مهر، رسول منعم ظهر پنج شنبه در مجمع انتخابات رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان که در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی شهید شمسی پور برگزار شد با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از مشکلات موجود در فضای ورزش کشور است، اظهار داشت: توسعه ورزش همگانی نگاهی مثبت به اقتصاد مقاومتی در ورزش و راهی ارزان برای رسیدن جامعه به سلامت جسمی و روحی است.

وی افزود: به لطف هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان و اداره کل ورزش و جوانان امروز شاهد افزایش علاقمندان به ورزش همگانی هستیم.

منعم عنوان کرد: در سال ۹۱ فقط ۱۰ درصد از مردم همدان در ورزش همگانی مشارکت می‌کردند و امروز این آمار به ۲۳ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه میانگین مشارکت مردم کشور در ورزش همگانی ۲۱ و هفت دهم درصد است آمار مشارکت مردم همدان در ورزش‌های همگانی را بالاتر از آمار کشوری دانست و گفت: یکی از اقدامات موثر در امر ورزش همگانی استان تشکیل شورای ورزش همگانی همدان بود که این شورا سند ورزش همگانی استان همدان را تصویب کرد.

منعم افزود: بر اساس این سند تا سال ۱۴۰۴ باید ۵۰ درصد مردم همدان در این رشته مشارکت داشته باشند.

وی دیگر اقدام شورای ورزش همگانی استان همدان را تدوین تقویم همایش‌های ورزش همگانی با ۴۸ برنامه در سال، توجه به ورزش کارکنان و کارگران ذکر کرد و ادامه داد: یکی دیگر از مهمترین اقدامات در این راه اجرایی کردن مصوبه استفاده رایگان مردم از فضاهای ورزشی دستگاه‌های دولتی استان ازساعت ۶ تا ۸ صبح است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: در سال گذشته جشنواره استعدادیابی در ۶ رشته ورزشی با حضور ۱۲ هزار نفر در استان برگزار و به جذب خانواده ها و کشف استعدادها منجر شد.

وی عنوان کرد: با ابتکار رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی امروز در حضور دستیار عالی رئیس جمهور لوح و حکم استاندار همدان به عنوان سفیر ورزش همگانی به وی اهدا شد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان