آخرین اخبار

7. ارديبهشت 1396 - 20:21   |   کد مطلب: 28142
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان:
بیش از 300 نشست سیاسی و بصیرتی در همدان اجرا مي‌شود
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان از برگزاری بیش از 300 نشست سیاسی و بصیرتی در استان خبر داد.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام ابراهیم گنجعلی صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک هفته عقیدتی- سیاسی در سپاه همدان، اظهار کرد: فعالیت‌های سپاه در سال گذشته و امسال در بحث اعتقادی، بصیرتی و آموزش‌های مختلف بسیار تنوع داشت.

 وی هدف اول برنامه‌های فرهنگی و مجلات برای خانواده کارکنان سپاه را فراهم کردن خوراک معنوی و بصیرتی دانست و گفت: نگاه اول حفظ دین، دیانت و استحکام خانواده است و به برخی از مباحث نیز در کارگاه‌ها پرداخته می‌شود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) همدان بیان کرد: سال گذشته تعداد 10 دوره امر به معروف و نهی از منکر برای پایوران به تعداد بیش از 900 نفر اجرا شد و 120 خانواده نیز به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی به اعزام 20 خانواده به شمال کشور اشاره کرد و افزود: 160 فرد مجرد نیز در دوره‌های تربیت تعالی و امر به معروف و نهی از منکر در قم و مشهد حضور یافتند.

گنجعلی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی و تقویتی برای رابطان عقیدتی برای حدود 22 خانواده در اواخر سال 95 در مرکز امامت مشهد، تصریح کرد: در سال جدید 24 خانواده به مرکز امامت در قم اعزام شدند و از استان‌های برتر در این اعزام‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه برای سربازان نیز 850 نفر دوره یک هفتگی تربیت تعالی برگزار شد، ادامه داد: سال گذشته حدود 100 پایور و سرباز در دوره‌های آموزش‌یاری قرآن شرکت کردند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یکی از معضلات موجود افزایش سن ازدواج است، دوره کارگاه همسرگزینی به تعداد 120 نفر پایور برگزار شد؛ برای پایوران پاسدار مشکل شغل در ازدواج حل شده است.

وی با بیان اینکه سردار ابوحمزه یکی از سخنرانان دوره‌های همسرگزینی است، یادآور شد: از حضور کارشناسان مجرب در این دوره‌ها استفاده شده است.

گنجعلی با اشاره به شرکت 80 نفر از مربیان عقیدتی در کارگاه‌های امر به معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: در برنامه‌های هفته عقیدتی و در سخنرانی‌ها سعی می‌شود که محور بر روی عنوان شعار سال باشد اما با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات و سخنرانان به حضور هوشمندانه و حداکثری در انتخابات نیز می‌پردازند.

وی به تشکیل ستاد هفته عقیدتی و سیایس در همه رده‌ها اشاره کرد و گفت: برگزاری نشست حکمت مطهر، 120 برنامه نشست در حوزه‌های مقاومت و قدردانی از هادیان سیاسی برتر نیز اجرا خواهد شد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان بیان کرد: برگزاری بیش از 300 نشست سیاسی و بصیرتی برای فرماندهان، فراخوان مقاله با محوریت شعار سال در حوزه‌های اعتقادی، سیاسی، تربیتی و ... از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

وی با اشاره به دیدار اعضای ستاد هفته عقدیتی با ائمه جمعه در 9 اردیبهشت ماه، افزود: تقدیر از مربیان، فرماندهان، فعالان و پاسداران قرآنی نمونه در دستور کار است؛ در سطح کل استان بیش از 60 نفر از مربیان قرآنی را داریم.

گنجعلی با بیان اینکه فضاسازی محیطی در حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌ها نیز در دستور کار است، تصریح کرد: در طول هفته عقیدتی و سیاسی بسیج فرهنگیان، بسیج طلاب و روحانیون و بسیج دانش‌آموزی از خانواده شهدای همان قشر سرکشی خواهند داشت.

وی به برگزاری نشست اندیشه مطهر بسیج طلاب و روحانیون و بسیج دانشجویی در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: پیگیری می‌شود که جمعی از پاسداران، فرهنگیان و دانش‌آموزان بسیجی در نماز جمعه 15 اردیبهشت‌ماه حضور یابند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی در سطح کانون‌ها و بسیج دانش‌آموزی با محوریت شعار سال و اجرای برنامه زنگ سپاس معلم نیز در برنامه‌ها قرار دارد.

وی به برگزاری همایش اندیشه مطهر توسط بسیج دانشجویی اشاره کرد و گفت: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی نیز مورد تأکید است و در کنار آن نشست‌های بصریتی و عقیدتی نیز برگزار می‌شود.

گنجعلی برگزاری برنامه کوهپیمایی پایوران و راهپیمایی سربازان به همراه خانواده‌ها را برشمرد و بیان کرد: معاونت تعلیم و تربیت بسیج صالحین، نشست‌های ویژه بسیج صالحین برگزار می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه در امتداد نور، افزود: برنامه‌ریزی اجرای دوره امر به معروف و نهی از منکر برای کارکنان از برنامه‌های امسال است و دوره‌های تداوم سربازان در کلیه رده‌ها را خواهیم داشت.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان اظهار کرد: اجرای 54 برنامه شامل 42 برنامه در سپاه و 12 برنامه در بسیج در دستور کار است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان