آخرین اخبار

9. ارديبهشت 1396 - 13:09   |   کد مطلب: 28163
کرباسچی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه "آیا جهانگیری کاندیدای پوششی" است؟ گفت: من کاندیدای پوششی را از شما می‌شنوم، در قانون انتخابات هم چنین کلمه‌ای نیامده‌ است، شما به ما بگویید کجا نوشته ما بخوانیم.

به گزارش رودآور؛ غلامحسین کرباسچی دبیر کل حزب کارگزارن سازندگی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص احتمال باقی ماندن جهانگیری به عنوان کاندیدای اصلی اصلاح‌طلبان در انتخابات اظهار داشت: کاندیدای اصلی وفرعی داریم مگر؟!

 

وی در پاسخ به این سوال که "پیش از این فعالان اصلاح‌طلب مطرح کرده بودند که جهانگیری کاندیدای پوششی است؛ آیا جهانگیری برای رقابت آمده است؟" گفت:  من نمی‌دانم برای رقابت آمده یا کار دیگری، این را خودشان توضیح می‌دهند چرا که خود وی هم می‌توانند صحبت کنند، هم شهامت صحبت کردن دارند و هم شفاف صحبت می‌کنند؛ من از طرف جهانگیری سخنگو نیستم.

دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی ادامه داد: برای مثال الان آقای قالیباف قرار است کنار بکشد؟، رئیسی و قالیباف که از طرف جمنا آمده‌اند کدامشان قرار است کنار بکشند؟

 

کرباسچی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه "آیا جهانگیری کاندیدای پوششی" است؟ گفت: من کاندیدای پوششی را از شما می‌شنوم، در قانون انتخابات هم چنین کلمه‌ای نیامده‌ است، شما به ما بگویید کجا نوشته ما بخوانیم.

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دانا مبنی بر اینکه اگر رسانه‌های اصلاح‌طلب را سرچ کنید می‌بینید که از جهانگیری به عنوان کاندیدای پوششی و ضربه‌گیر نام برده‌اند، عنوان کرد: این‌ها حرف‌های شما است چرا که نمی‌توانید حرفی بزنید، کسی تا به حال نگفته کاندیدای پوششی و ضربه‌گیر و ما چنین حرفی نزده‌ایم.

 

دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه" دیروز مطرح شد جهانگیری کاندیدای اصلاح‌طلبان است، در حالی که پیش از این اصلاح‌طلبان روحانی را به عنوان کاندیدای خود معرفی کرده بودند، آیا جهانگیری کاندیدای اصلاح‌طلبان است" گفت: به نظرم شما به خوبی به حرف‌های جهانگیری گوش نکردید، شما محو اظهارات، تبلیغات و ضد تبلیغ‌های قالیباف بودید، اگر یک‌بار دیگر صحبت‌های جهانگیری را به خوبی گوش کنید می‌فهمید که چه گفته است.

کرباسچی در خصوص اینکه آیا جهانگیری کاندیدای اصلاح‌طلبان است یا خیر اظهار داشت: من چرا بگویم؟ خودش گفته، شما وقتی حرف جهانگیری را نفهمیده‌اید حرف من را هم نمی‌فهمید.

 

وی در پاسخ به اظهارات خبرنگار دانا مبنی بر اینکه ما الان محو اظهارات کسی نیستیم، بگویید که بفهمیم گفت: خداخافظ.

 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان