آخرین اخبار

9. ارديبهشت 1396 - 17:20   |   کد مطلب: 28165
نایب رئیس مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم گفت: مجمع نمایندگان، طلاب و فضلای علمیه قم حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی را از میان کاندیداهای انتخابات رياست جمهوري دوازدهم به عنوان کاندیدای اصلح معرفي كرده است.

به گزارش رودآور؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجلال رضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: مجمع نمایندگان، طلاب و فضلای علمیه قم با دریافت‌هایی از ارزشیابی‌های کاندیداها، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی را از میان کاندیداهای تأیید صلاحیت‌ شده از سوی شورای نگهبان کاندیدای اصلح دانسته است.

وی ادامه داد: ولایتمداری، مردم‌محوری، خداباوری، حفظ کرامت انسان‌ها، حرکت به سوی اهداف نظام جمهوری اسلامی و برنامه‌محور بودن حجت‌الاسلام رئیسی در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی از جمله محورهایی بود که می‌توان به عنوان مولفه و شاخصه مهم این کاندیدای اصلح برشمرد.

نایب رئیس مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم با بیان اینکه امروز معیشت، اشتغال و تولید در بحران قرار دارد، اظهار کرد: مشکلات امروز جامعه می‌طلبد کسی از جنس مردم و بدون مطامع دنیوی وارد صحنه شود تا ضمن رسیدگی به وضعیت محرومان و انجام فعالیت‌های کارآمد اقتصادی، روحیه مبارز قاطع با فساد داشته باشد و با باندهای نامشروع ثروت‌اندوزی مقابله کند.

وی اضافه کرد: با دید مدیریت سیاسی، علمی و فرهنگی حجت‌الاسلام رئیسی دریافتیم، او می‌تواند سطوح لایه‌های اجتماعی را پوشش مطلوب داده و با رسیدگی کارآمد و توجه و اعتماد، چشم امید به داخل کشور و نه به آن سوی مرزها داشته باشد.

رضوی یادآور شد: کاندیدای اصلح باید در تمام مسائل و شاخصه‌ها در ریاست جمهوری دوره دوازدهم مردم‌باوری را لمس کرده باشد و ما حجت‌الاسلام رئیسی را مورد تأیید مقام معظم رهبری، امام(ره) و شهید بهشتی می‌دانیم، او در عنفوان جوانی شاگرد آیت‌الله بهشتی بوده و مستقیماً از امام(ره) نیز حکم دریافت کرده است.

وی با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام رئیسی با اقدامات تأثیرگذار خود در آستان قدس رضوی محبوبیتی در بین مردم یافته است، خاطرنشان کرد: حضور حجت‌الاسلام رئیسی نجات بخش کشور از بحران، تعطیلی کارخانه‌ها، فرار سرمایه‌ها، فرار مغزها و یأس و ناامیدی که چون ابر سیاه لانه کرده است، خواهد بود.

نایب رئیس مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم در پایان یادآور شد: امروز ما باید به دنبال آینده‌ای باشیم که اضمحلال صهیونیست و استکبار را از نزدیک شاهد باشیم و علاوه بر تقویت سیاست خارجی، موجب انسجام و وحدت در بین نیروهای انقلاب شویم .

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام رئیسی با شعار «دولت کار و کرامت» وارد عرصه شده است، گفت: حمایت از این کاندیدای اصلح، ارزشیو انقلابی کشور را به سوی رشد و توسعه رهنمون می‌سازد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان