آخرین اخبار

9. ارديبهشت 1396 - 10:50   |   کد مطلب: 28169
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: راننده خاطی چهار دقیقه پس از جریمه پلیس به علت اصرار بر تردد با سرعت غیرمجاز، جان خود را از دست داد.

به گزارش رودآور؛ سرهنگ رضا عزیزی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: راننده 40 ساله یک دستگاه خودروی سواری سمند با سرعت 170 کیلومتر در ساعت از سمت تهران به همدان در حال تردد بود که توسط عوامل پلیس آزاد راه توقیف شد.

وی اضافه کرد: راننده سمند بی توجه به توصیه های پلیس مبنی بر مرگبار بودن سرعت بالا و تاکید بر انجام تخلف خود بدون نگرانی از جریمه، پس از اعمال قانون به مسیر خود ادامه می دهد.
وی اظهار کرد: تنها چهار دقیقه از جریمه پلیس می گذشت که این خودرو هفت کیلومتر مانده به انتهای آزاد راه واژگون می شود که در این سانحه راننده خاطی فوت و همسر و فرزند آن به شدت مجروح می شوند.
رئیس پلیس راه استان همدان افزود: طبق بررسی کارشناسان پلیس راه، سرعت این خودرو 200 کیلومتر در ساعت بوده است که به علت سرعت بالا و لغزندگی سطح جاده واژگون می شود.
سرهنگ عزیزی بیان کرد: با توجه به سرعت بالا، این خودرو پس از واژگونی 300 متر به بیرون از جاده پرتاب می شود.
وی تاکید کرد: عوامل پلیس راه دلسوزانه این فرد را به رعایت قانون تشویق و توصیه کردند ولی لجبازی این فرد منجر به مرگ خود و مجروح شدن همسر و فرزندش شد.
30 تن در سوانح جاده ای این استان در فروردین ماه 96 جان باختند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان