آخرین اخبار

10. ارديبهشت 1396 - 2:50   |   کد مطلب: 28188
رئیس امور عشایری استان همدان از ورود 2 هزار و 500 خانوار عشایر به همدان و استقرار آنها در 72 سامانه خبر داد و گفت: ورود عشایر به استان همدان از 15 اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش رودآور؛ حسین محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به وضعیت مطلوب مراتع استان همدان به دلیل بارندگی‌های اخیر، اظهار کرد: 2 هزار و 500 خانوار عشایری از تاریخ 15 اردیبهشت‌ماه به استان همدان وارد می‌شوند.

وی با بیان اینکه این تعداد عشایر در 72 منطقه عشایری اسکان می‌یابند، گفت: این عشایر از چهار استان لرستان، خوزستان، کرمانشاه و ایلام وارد استان خواهند شد.

رئیس امور عشایری استان همدان شرایط برای ورود عشایر به استان را آماده دانست و اضافه کرد: این عشایر در شهرستان‌های همدان، نهاوند، تویسرکان، بهار، اسدآباد و ملایر مستقر می‌شوند.

وی با بیان اینکه امیدواریم روستاییان با جمعیت عشایری همکاری لازم را داشته باشند، افزود: ارائه خدمات آبرسانی، ترمیم و نگهداری راه‌ها، ترمیم و نگهداری چشمه‌ها و زیرسازی چادرهای عشایر از خدماتی است که به این قشر داده می‌شود.

محمدی با اشاره به اینکه عده‌ای از خانوارهای عشایری وارد استان شده‌اند اما هنوز وارد مراتع نشده‌اند، خاطرنشان کرد: عشایر از 15 اردیبهشت‌ماه می‌توانند در سامانه‌های مشخص شده مستقر شوند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان