آخرین اخبار

11. ارديبهشت 1396 - 7:39   |   کد مطلب: 28196
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه پاسداران، حافظان ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند، گفت: حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی یکی از اهداف متعالی هر پاسداری محسوب می شود.

به گزارش رودآور، «سعید سعیدی» شامگاه روز گذشته در جمع پاسداران تویسرکانی با تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه، گفت: پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش ارزنده ای در حفظ ارزش های والای انقلابی داشتند و این روزها این نقش برای تثبیت اصول اساسی انقلاب پررنگ تر شده است.

وی اظهار کرد: ملت ایران با تأسی از مکتب عاشورایی هیچ گاه ظلم و ستم را بر خود پذیرا نبودند و نیستند و با یک همبستگی ویژه به دنبال استقرار عدالت عمومی هستند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: امروز، اقتدار، سرافرازی و سربلندی میهن عزیزمان به پاس و حرمت خون شهدایی است که در مکتب اباعبدالله الحسین(ع) درس فداکاری، ایثار و از خودگذشتگی آموخته اند و وظیفه کنونی ما حفظ و تبیین این تفکر حسینی در جامعه است.

به گزارش رودآور در این مراسم، علاوه بر مولودیه خوانی، مسابقه ای نیز در بین فرزندان پاسدارن برگزار و در نهایت به آنان هدایایی اعطاء شد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان