آخرین اخبار

13. ارديبهشت 1396 - 0:20   |   کد مطلب: 28227
به بهانه سالگرد شهادت شهيد شمسي‌پور
«اسطوره ورزش همدان»! زمين جاي تو نبود
سال گذشته و در چنين روزهايي بود كه خبر شهادت شهيد عليرضا شمسي‌پور، اسطوره فراموش‌نشدني ورزش همدان و رئيس سابق هيأت‌ دوچرخه‌سواري و تيراندازي، ورزش و خانواده بزرگ اين قشر را شوكه كرد.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، هیچکس فکرش را نمی‌کرد که اردیبهشت بهار 95 همدان با فریادهای «یاحسین» مشتاقانی گره بخورد که در آیین تشییع پیکر پاک یکی از بزرگان ورزش همدان، اشک را میهمان گونه‌های خود کرده بودند. آن روز مردم برای وداع با مردی آمده بودند که نه فقط ما و شما، بلکه تمامی اهالی ورزش او را اسطوره و بزرگ ورزش همدان می‌دانستند.

سخن از علیرضا شمسی‌پور است. مرد دوست‌داشتنی ورزش شهرمان که خیلی زود بار سفر را بست و رفقا و شاگردانش را تنها گذاشت. مردی که همیشه لبخند بر چهره داشت و هیچوقت مشکلات یا گرفتاری‌های زندگی اجازه نداد که خم به ابرو آورد و لبخند از چهره‌اش دور شود. شمسی‌پور کلکسیونی از واژه‌های ناب مردانه بود و دست آخر هم به آرزوی دیرینه خود رسید تا نامش برای همیشه در تاریخ ورزش استان همدان ماندگار شود.

اسطوره ورزش مادستان! زمین جای تو نبود، تو باید پر می‌کشیدی، تو باید به اوج می‌رسیدی. تو می‌دانستی که ماندن چه ارزشی دارد وقتی دربند باشی و اسیر؟! خوب می‌دانستی که دنیا ارزش ماندن ندارد.

شهید دوست‌داشتنی ورزش! خوب می‌دانی که دلتنگی سخت است و می‌دانی که تا چه اندازه دلتنگت شده‌ایم. تو می‌دانی که امروز شاگردانت از مه‌لقا جام‌بزرگ و احمد جمشیدیان گرفته تا هادی بلوری و امثالهم در وداعت زانوی غم بغل کرده و دلتنگ خاطرات خوب با معلم فرازمینی خود هستند.

افسوس و صدافسوس که زودتر از حد تصور ما را تنها گذاشتی. افسوس و صدافسوس که در آشفته‌بازار دنیای پرحیله، قدردانت نبودیم و حالا ما مانده‌ایم و دنیایی از حسرت و غبطه. کاش بودی و باز برای خوب ماندنمان و بهتر زیستنمان نسخه تجویز می‌کردی!

*قهرمان واقعی، اسوه اخلاق

هادی بلوری کاپیتان تیم فوتبال شهرداری همدان که سال‌ها شاگرد شهید شمسی‌پور بود، می‌گوید: شهید شمسی‌پور قهرمان واقعی و به حق پاسدار نمونه‌ای بود که در همه زمینه‌ها تخصص داشت و یا به دنبال کسب تجربه و ارتقای توانایی‌های خود در پاسداری از اسلام و انقلاب بود.

وی ادامه می‌دهد: شهید شمسى‌پور اسوه اخلاق، محبوب، محجوب، متواضع و اخلاق مدار بود و چهره‌اى همیشه خندان داشت و در ولایتمدارى زبانزد همه مردم بود.

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری همدان تصریح می‌کند: شمسى‌پور نه تنها مربى ورزش، بلکه معلم اخلاق بود و تمام ورزشکاران استان به نوعى مدیون على آقا هستند و من به شخصه تمام فوتبالم را مدیون او هستم و افتخارم 10 سال شاگردى این شهید بزرگوار است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان