آخرین اخبار

14. ارديبهشت 1396 - 15:55   |   کد مطلب: 28233
مسئول فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی استان همدان گفت: هم درد بودن با قشر محروم جامعه، استکبارستیزی، داشتن موضع مثبت و روشن نسبت به جبهه مقاومت و توجه به تولید داخل و تئوری اقتصاد مقاومتی از ویژگی های یک کاندیدای اصلح است.

«مرتضی اردلان» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: تشکل بسیج دانشجویی به عنوان یکی از تشکل های دانشجویی وظیفه دارد همچون تشکل های انقلابی دیگر فضای سیاسی باز و البته صحیح و مبتکرانه را برای حضور عموم دانشجویان و مردم ترسیم کند و در فضایی به طور کامل سالم در بحث بصیرت دهی سیاسی و ارائه اطلاعات صحیح به مردم گام بردارد تا مردم بهترین گزینه را خودشان انتخاب کنند.

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب به عنوان بهترین دوست دار و بزرگ مردم و شخصیتی که در دلسوزی ایشان نسبت به منافع جوانان شکی نیست، مکرر اعلام کرده اند که اگر ما بخواهیم در این مسیر به درستی حرکت کنیم نیازمند توجه به معیارهایی هستیم و حال بخشی از تبیین این معیارها بر عهده قشر دانشجو است.

مسئول فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی استان همدان افزود: مردم عزیز ایران اسلامی هم اگر دوست دارند مشکلاتشان کمتر شوند و جوانانشان زودتر مشغول به کار شده و ازدواج کنند و به ویژه آن که هر روز خیالشان راحتر شود و عزت وامنیتشان هم بیشتر می طللبد که به معیارهای عنوان شده از سوی مقام عظامی ولایت توجه بیشتری داشته باشند.

رییس جمهور آینده باید درد قشر محروم جامعه را چشیده باشد

اردلان تصریح کرد: نخستین معیاری که مقام معظم رهبری فرمودند موضوع تعلق رییس جمهور آینده کشور به محرومان و مستضعفان است، یعنی کسی  که دوستدار این قشر باشد، چرا که اگر فردی انتخاب شود که مشکلات قشر محروم جامعه را درک نکرده و به پابرهنگان و مستضعفینی که انقلاب متعلق به آنان است توجهی نکند، رییس جمهور مناسبی نیست.

وی گفت: بیش از 90 درصد شهدای ما از همین قشر ضعیف جامعه هستند، بنابراین اولین ویژگی یک رییس جمهور که می خواهیم انتخاب کنیم، آن است که طعم فقر را چشیده باشد تا دلش برای محرومان جامعه بسوزد.

رییس جمهور آینده باید استکبارستیز باشد

مسئول فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی استان همدان، انقلابی بودن و انقلابی ماندن و به ویژه استکبارستیز بودن رییس جمهور آینده را به عنوان دومین ویژگی برای انتخاب فرد اصلاح عنوان کرد و افزود: فردی که استکبار ستیز باشد، به طور قطع عزت مردم ایران را با چیزی معامله نمی کند و به اسم ارتباط با دیگر کشورها ملت را به ذلت نمی کشاند.

اردلان تصریح کرد: منظور ما از استکبارستیزی دشمنی با ملت های جهان نیست و منظور ما در نهایت همان در حدود پنج قدرت پوشالی مستکبری است که در دنیا برنامه های ددمنشانه و ظالمانه خود را اجرایی می کنند.

رییس جمهور آینده باید موضع مثبت و روشنی نسبت به جبهه مقاومت داشته باشد

وی داشتن موضع مناسب و مثبت رییس جمهور آینده نسبت به گروه های مقاومتی درسراسر دنیا را سومین ویژگی یک رییس جمهور دانست و عنوان کرد: چشم امید جبهه مقاومت به جمهوری اسلامی ایران دوخته شده است و اگر ما در اینجا نقش سازنده ای ایفا نکنیم ماهیت انقلاب اسلامی که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند و آن دفاع از مظلومان جهان است، زیر سوال خواهد رفت.

رییس جمهور آینده باید تولید داخل و تئوری اقتصاد مقاومتی توجه داشته باشد

مسئول فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی استان همدان در ادامه افزود: نکته ای که رهبر انقلاب در چند سال اخیر به طور ویژه بر آن تأکید دارند تکیه بر تولید داخل است و هر کسی ادعا دارد که می خواهد موضوع اشتغال و ازدواج جوانان را حل کند باید به آنان و توانمندی های آنان اعتماد داشته باشد و تکیه اش بر دستان همین جوانان باشد.

اردلان گفت: از 25 میلیارد دلاری وارداتی که مسئولان متولی در سخنرانی ها و کنفرانس های خبری خود گفتند، در نهایت هفت میلیارد دلارش ضرورت دارد ولی 17 تا 18 میلیارد دلارش غیرضروری است، آن هم در حالی که کارخانه ها و کارگاه های داخلی کشور می توانند آن دسته از کالاها را خود تولید کرده و روانه بازار کنند.

وی عنوان کرد: اگر رییس جمهوی منتخب شود که معتقد به تولید داخل و تئوری اقتصاد مقاومتی باشد می توان گفت که در انتخابمان درست عمل کرده ایم.

زنگنه 

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان