آخرین اخبار

13. ارديبهشت 1396 - 22:56   |   کد مطلب: 28275
در نخستین سالگرد شهادت شهید شمسی‌پور رقم خورد
میزبانی شهید جست‌وجوگر نور از سه نور!
در نخستین سالگرد شهادت شهید جست‌وجوگر نور، شهید شمسی‌پور، سه شهید تازه تفحص شده نیز میهمان این برنامه معنوی بودند.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، امشب و در نخستین سالگرد شهادت شهید جستجوگر نور، شهید علیرضا شمسی‌پور، سه شهید تازه تفحص شده از راه رسیدند تا برگ دیگر از رشادت‌ها و پایمردی‌های این مرز و بوم ورق بخورد.

هربار که شهیدی از راه می‌رسد حال و هوای روزگار مردی و مردانگی بار دیگر در دیار دارالمومنین زنده می‌شود؛ حتما حکمتی است که شهدا در فاصله‌های زمانی مشخصی به میان مردم می‌آیند تا مأموریت خود را به خوبی به انجام برسانند و در بزنگاه‌های تاریخی به یاد همه مردم بیاورند که برای رسیدن به آرامش و امنیت امروز، جان، پوست و گوشت جوانان بهشتی هزینه شده و نباید آنها را به ثمن بخس بخشید.

همه ما مسؤولیت داریم که با تمام وجود از میراث شهدا صیانت و حفاظت کنیم و در مسیر دلدادگی شهدا قدم نهاده و راه زلال و پرنور آنها را ادامه دهیم، در سالگرد شهادت شهید شمسی‌پور و آمدن سه شهید دیگر به استان همدان، بار دیگر مردم همدان آمدند و اعلام کردند همچنان بر پیمان خود با انقلاب، اسلام، ایران و مردم پایبندند.

در این مراسم پیکر شهید حمدالله دوستی، شهید محسن عبدی و شهید محسن رستمی که هر سه سوم بهمن سال 65 و در عملیات کربلای 6 به شهادت رسیده بودند، میهمان مراسم شهید شمسی‌پور شدند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان