آخرین اخبار

17. ارديبهشت 1396 - 14:40   |   کد مطلب: 28311
این روزها در فضای مجازی عکسی دست به دست می‌چرخد که نشان می‌دهد تیم کشتی ساحلی همدان شب قبل از مسابقه به جای خوردن یک وعده غذایی خوب، در حال خوردن نان و خیار هستند که این مورد توسط مسوولان هیأت كشتي همدان تكذيب شد.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، «دوپینگ خیار و گوجه»، «نان و خیار به جای غذای خوب»، «بی‎مهری مسئولان نسبت به تیم کشتی ساحلی استان»، «سیر کردن کشتی‌گیران با گوجه و خیار» و... اینها تیترهایی است که این روزها زیر عکس شام خوردن کشتی‌گیران ساحلی همدان در فضای مجازی منتشر می‌شود که قطعاً در نگاه اول چیزی جز تعجب در بر نخواهد داشت.

انتشار این خبر و عدم نتیجه‌گیری تیم کشتی ساحلی در مسابقات قهرمانی کشور این رشته سبب شد تا همه به امر پی‌ ببرند که رئیس جدید هیأت کشتی همدان توانایی اداره این ورزش پرحاشیه و البته پرخرج را ندارد که اینگونه ورزشکارانش در یک رویداد مهم کشوری شب قبل از مسابقه باید برای سیر کردن شکم‌های خود به نان و خیار روی آوردند.

متأسفانه یا خوشبختانه این شام ساده ورزشکاران به سرعت در شبکه‌های مجازی و سایت‌های خبری استان همدان منتشر شد تا شوک بزرگی بر بنده ورزش استان وارد شود که اینگونه قهرمانان نامی همدان در کشتی ساحلی در استان مازندران مظلومانه مشغول صرف شام هستند.

اما پیگیری‌های خبرنگار ورزشی فارس مشخص کرد که واقعیت چیز دیگری است و راست یا دروغ چیزی دیگری از زبان مسئولان هیأت و تیم ساحلی خارج شد که این حرکت اسفناک را به طور کامل اشتباه عنوان کردند و انتشار آن را یک شوخی ساده قلمداد کردند.

*همه هزینه‌های اعزام را از قبل پرداخت کرده بودیم

رئیس هیأت کشتی استان همدان با اشاره به موضع پیش آمده در اردوی اعزامی تیم کشتی ساحلی، به خبرنگار فارس در همدان، اظهار کرد: واقعیت‌ها در پشت این عکس پنهان شده است زیرا نبود هزینه برای اعزام تیم ساحلی به مسابقات کشوری اصلاً صحت ندارد.

علی رحیمی‌فر ادامه داد: قطعاً در وهله نخست، انتشار این تصویر یک شوخی بوده است که در حال حاضر به یک چالش برای کشتی همدان بدل شده است.

وی گفت: مردم بهتر است واقعیت را بدانند زیرا ما هیچ اعزامی را اگر هزینه‌های آن تأمین نشود را انجام نخواهیم داد و هزینه این اعزام را نیز از قبل مهیا کرده بودیم و تحویل سرپرست تیم داده بودیم.

رئیس هیأت کشتی استان همدان افزود: چند روز قبل از اعزام مینی‌بوس برای اعزام مهیا شده بود و هزینه تن‌خواه تیم نیز طی یک فقره چک 2 میلیون و 200 هزار تومانی از حساب هیأت خارج و تحویل سرپرست شد.

وی با اشاره به مشکلات مالی بیان کرد: متأسفانه هیأت کشتی با مشکلات شدید مالی مواجه است اما سعی ما بر این است که هزینه اعزام تیم‌های مختلف به هیچ عنوان خللی در روند تیم‌ها ایجاد نکند.

رحیمی‌فر تأکید کرد: در این وانفسای مشکلات مالی، هر طور که شده هزینه‌ها جور کرده و اعزام‌ تیم‌های مختلف کشتی استان را ابتر نگذاشته‌ایم و در آینده هم همینطور خواهد بود.

وی یادآور شد: طبق قوانین برگزاری این دوره از مسابقات، هزینه پذیرایی و غذا در ایام مسابقات بر عهده استان میزبان است و قطعاً شام قبل از مسابقات نیز بر عهده میزبان بوده است.

رئیس هیأت کشتی همدان تصریح کرد: من این موضوع را به طور کامل بررسی کردم و این به خواست خود کشتی‌گیران بوده است که شب قبل از بازی غذای سبک بخورند.

وی خاطرنشان کرد: طبق گفته مسؤولان تیم اعزامی به مازندران، بیش از 40 درصد هزینه تن‌خواه نیز باقی مانده است و قابل استرداد است.

*این عکس به شوخی در فضای مجازی منتشر شده است

سرمربی تیم کشتی ساحلی منتخب همدان با اشاره به موارد مطرح شده مبنی بر نبود هزینه اعزام تیم ساحلی به خبرنگار فارس در  همدان اظهار کرد: هیأت کشتی استان قبل از اعزام همه مخارج تیم را مشخص و تأمین کرد.

رضا بربط ادامه داد: من به شخصه نبودن اعتبار برای اعزام تیم ساحلی استان را تکذیب می‌کنم زیرا واقعاً چنین موردی وجود نداشته است و ما بدون دغدغه مالی به مسابقات کشوری رفتیم.

وی گفت: از هزینه‌ای که هیأت در اختیار ما گذاشته است بیش از یک‌میلیون تومان نیز باقی مانده است و در حال حاضر که با شما صحبت می‌کنم (ساعت12:30 روز یکشنبه مورخ 17 اردیبهشت ماه) در مسیر بازگشت قرار داریم و در یک رستورانی در شهر ساوه مشغول صرف ناهار هستیم و این نشانگر این است که مشکلی در منابع مالی اعزام تیم وجود ندارد.

سرمربی تیم کشتی ساحلی منتخب همدان با اشاره به اصل واقعیت شب قبل از مسابقه، افزود: شب قبل از مسابقه، کشتی‌گیران میلی به خوردن غذای سنگین و گرم نداشتند و تصمیم جمع بر این بود که یک غذای سبک و بسیار کمی را میل کنند که برای مسابقات فردا بهتر بتوانند عمل کنند.

وی اضافه کرد: در نهایت مقداری گوجه، خیار و نان لواش تهیه شد و بچه در یک فضای بازی دور هم مشغول خوردن آن شدند و حتی  بعضی از بازیکنان نیز همان غذای سبک را هم نخوردند تا فردا در مسابقات خود اذیت نشوند.

بربط گفت: در این اعزام بیشتر بچه‌ها با تلفن همراه خود صدها و شاید هزاران عکس گرفتند و این تصویر هم توسط یکی از بچه‌ها به عنوان یادگاری گرفته شد و قطعاً به عنوان یک شوخی در فضای مجازی منتشر کرده‌اند.

وی تصریح کرد: بعد از انتشار کلی این تصویر در کانال‌‌ها و سایت‌های خبری و وارد شدن این همه هجمه، خود بچه‌ها و کادر فنینیز به شدت ناراحت شدند که چرا بدون دانستن واقعیت، این عمل رخ داده است.

سرمربی تیم کشتی ساحلی منتخب همدان خاطرنشان کرد: امیدواریم این موضوع همین‌جا خاتمه پیدا کند زیرا اصل ماجرا چیز دیگری بوده است و تعابیر مختلفی مبنی بر نبودن اعتبار برای اعزام تیم کذب محض است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان