آخرین اخبار

18. ارديبهشت 1396 - 21:59   |   کد مطلب: 28333
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دست به کار بزرگی زد و با برتری پرگل برابر نماینده امارات به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

به گزارش رودآور به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هفته ششم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا که روز آخر مرحله گروهی این مسابقات به شمار می رود از ساعت ۱۹:۵۵ دقیقه امروز دوشنبه با دیدار تیم های پرسپولیس ایران و الوحده امارات پیگیری شد که نیمه اول این بازی با برتری ۲ بر یک پرسپولیس به پایان رسید. سروش رفیعی (۱۷) و مهدی طارمی(۲۰-۵۴-۷۰) برای سرخپوشان گل زدند.

دیدار تیم های فوتبال الریان قطر و الهلال عربستان به طور همزمان با بازی پرسپولیس در دوحه آغاز شد که این بازی با برتری ۴ بر ۳ الهلال به پایان رسید.

۱۰ دقیقه ابتدایی؛
پرسپولیس عطش زیادی برای رسیدن به گل داشت و از همان ابتدای بازی حملاتی را روی دروازه الوحده پی ریزی کرد اما تا دقیقه نهم به موقعیت جدی نرسید. در این دقیقه وحید امیری با حمل توپ به محوطه جریمه نزدیک شد و در رفت و برگشت خودش صاحب موقعیت شد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دو گل برای پرسپولیس
شاگردان برانکو در ادامه کار بازهم تیم برتر میدان بودند و توپ را بیشتر از حریف اماراتی در اختیار داشتند اما دفاع پرتعداد تیم الوحده اجازه نداد تا صاحب موقعیت خطرناکی شوند. درحالی که بازی با همین روند ادامه داشت دروازه بان اماراتی در دقیقه ۱۷ در دفع توپ دچار اشتباه شد و سروش رفیعی از این موقعیت استفاده کرد و برای اولین بار دروازه مهمان را باز کرد.

سه دقیقه بعد این بار نوبت به مهدی طارمی رسید تا دروازه تیم اماراتی را باز کند و با یک ضربه آرام تیمش را به گل برساند. این گل روی همکاری زیبای بازیکنان پرسپولیس و پاس استادانه وحید امیری و البته مهدی طارمی به ثمر رسید.

۱۰ دقیقه سوم:
پرسپولیس بعد از زدن دوگل هر چند بازهم شانس رسیدن به دروازه الوحده را داشت اما کمی به فکر حفظ بازی افتاد که همین امر فرصت را در اختیار تیم حریف قرار داد چند حمله جسته گریخته داشته باشد. با این حال فشار تماشاگران و تشویق های آنها تا حدودی اختیار عمل با تمرکز را از تیم اماراتی گرفته بود.

گل برای الوحده امارات
در دقیقه ۳۳ این دیدار تیم اماراتی پشت محوطه جریمه صاحب یک موقعیت شد که بازیکن الوحده با شوتی تماشایی و غیرقابل مهار دروازه بیرانوند را باز کرد تا اختلاف به حداقل برسد.

۱۰ دقیقه پایانی نیمه اول:
پرسپولیس پس از گل الوحده کمی به خود امد و بازی را با شرایط بهتری پیگیری کرد. این تیم یکبار دیگر توسط مهدی طارمی می توانست دروازه حریف را باز کند اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقایق پایانی نیمه اول الوحده هم چند موقعیت داشت اما دروازه میزبان را تهدید جدی نکرد.

گل دوم برای الوحده
در دقیقه ۵۰ این دیدار اشتباه علیرضا بیرانوند گل دوم برای الوحده را رقم زد تا بازی به تساوی کشیده شود. در این دقیقه توپی که از جناح چپ ارسال شده بود را مهاجم الوحده با ضربه سر به سمت دروازه پرسپولیس زد که بیرانوند به علت اشتباه در جاگیری نتوانست این توپ را مهار کند و گل دوم به ثمر رسید.

مهدی طارمی بازهم گل زد
یک دقیقه بعد از آنکه مهدی طارمی درون محوطه جریمه الوحده سرنگون شد و داور اعلام خطای هند او را کرد، این بازیکن در دقیقه ۵۴ با عبور از خط آفساید دفاع الوحده در موقعیت تک به تک قرار گرفت و موفق شد گل سوم پرسپولیس و گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

هت تریک مهدی طارمی
علی علیپور که در دقیقه ۶۸ به جای سروش رفیعی به میدان آمده بود دو دقیقه بعد با پاسی عرضی داخل محوطه جریمه مهدی طارمی را صاحب موقعیت کرد که ضربه دقیق طارمی به گل چهارم پرسپولیس تبدیل شد. این سومین گل طارمی در این بازی بود.

دقایق پایانی و تلاش بیهوده الوحده
در دقایق پایانی تیم الوحده حملات کم اثری را روی دروازه پرسپولیس داشت تا به گل برسد اما دفاع خوب و کم نقص سرخپوشان این اجازه را به آنها نداد تا در پایان پرسپولیس به لطف پیروزی پرگل خودش و پیروزی پرگل الهلال برابر الریان به مرحله بعدی صعود کند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان