آخرین اخبار

23. ارديبهشت 1396 - 0:38   |   کد مطلب: 28400
حاشیه ای بر تبلیغات نامزدهای انتخاباتی شورای شهر تویسرکان؛
قانون شکنی با چاشنی بنرهای بزرگ!/یک خیابان کوچک و نصب بیش از25 بنر تبلیغاتی+تصاویر
با رسیدن روز دوم تبلیغات شورای اسلامی شهر در تویسرکان و آغاز تبلیغات 67 کاندیدا، این شهر چهره ای متفاوت به خود گرفته است، حامیان برخی کاندیداها پوسترهای تبلیغاتی را از شاخه های درختان آویزان کرده اند و برخی دیگر دیوارها و علاوم راهنمایی و رانندگی را بی نصیب نگذشته اند و اما آنچه که خودنمایی می کند نصب بنرهایی بزرگ در سطح یک خیابان کوچک است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ این روزها با رسمی شدن تبلیغات نامزدهای انتخاباتی شورای شهر، هر کدام از نامزدها برای جذب آراء دست به اقدامات خاص خود زده اند.

برای شورای شهر تویسرکان 67 کاندیدا نام نویسی کرده اند و عمده آنان خیابان باهنر را که اصلی ترین خیابان این شهر کوچک است برای تبلیغات خود انتخاب کرده اند و شاهد بیش از 25 بنر بزرگ در این خیابان کوچک با پیاده روهایی با عرض کم نصب شده است.

ستاد انتخابات کشور صراحتاً در مطلبی از قوانین و مقررات تبليغات انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا حرف به میان آورده است که یکی از این قوانین"استفاده از هرگونه آثار تبلیغاتی نامزدها و طرفداران آنان اعم از کاغذي، پارچه اي ، مقوایی ، فلزي و یا هر جنس دیگر با ابعاد بیشتر از 70 × 100 سانتی متر" است که به عنوان یکی از موارد غیرمجاز در تبلیغات ذکر شده است، در حالی که این روزها خبری از رعایت این قانون نیست.

از این موارد گذشته با وجود آن که حوالی فرمانداری تویسرکان مکانی با گونی برای تبلیغات کاندیداها در نظر گرفته شده است، همچنان شاهد نصب پوسترهای تبلیغاتی بر دیوارها، علائم راهنمایی و رانندگی و حتی آویزان کردن پوسترهای نامزدها از شاخه های درختان هستیم.

شورای شهر نیازمند قانون مداری است نه قانون گریزی، امید آن که کاندیداها به خواسته مردم که رعایت قانون است احترام بیشتری بگذارند.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه‌ها

تعجب اينجاست خانمي كه صداي آن از شبكه بي بي سي فارسي پخش شد چرا بايد تائيد بشود كسي كه معلوم الحال است چرا بايد تائيد بشود مردم بيچاره چه گناهي كردن در انتخاب خوب نظارت چه نقشي دارد چرا خودشان صالح انتخاب نمي كنند به مردم مي گويند شما اصلح انتخاب كنيد.

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان