آخرین اخبار

25. ارديبهشت 1396 - 16:29   |   کد مطلب: 28449
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: قالیباف بعد از یک دوره سخت که در برابر زیاده خواهی ها و حرف های خلاف واقع برخی از کاندیداها ایستادگی کرد امروز با این ایثارگری صحنه انتخابات را به نفع جریان انقلابی تقویت کرد.

«حسینعلی حاجی‌دلیگانی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ درباره کناره کشیدن قالیباف به نفع جبهه انقلاب و برای اتحاد ملت در راستای تقویت اقتصاد کشور، گفت: امروز یکی از جلوه های ایثارگری دیگر از طرف نیروهای انقلاب به منحثه ظهور گذاشته شد.

وی اظهار کرد: کسی که در دوران دفاع مقدس آن همه ایثارگری را در جایگاه فرمانده تیپ امام رضا(ع) و دیگر مسئولیت ها داشته است و برای دفاع از انقلاب جان خود ار در کف دست گرفته و به جبهه های نبرد حق علیه باطل رفته بود و پس از آن در دیگر مسئولیت های مختلف از جمله قرار گرفتن در جایگاه فرماندهی نیروی هوایی سپاه، فرمانده نیروی انتظامی و شهرداری تهران، مسئولیت های متعددی را هم تجربه کرده بود، امروز نیز بار دیگر این مسئله را به اثبات رسانید که ایثارگران، می توانند همیشه ایثارگر باشند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: قالیباف بعد از یک دوره سخت که در برابر زیاده خواهی ها و حرف های خلاف واقع برخی از کاندیداها ایستادگی کرد امروز با این ایثارگری صحنه انتخابات را به نفع جریان انقلابی تقویت کرد.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان