آخرین اخبار

25. ارديبهشت 1396 - 23:02   |   کد مطلب: 28457
سرپرست تبلیغات اسلامی تویسرکان عنوان کرد:
برگزاری آیین دهه نکوداشت مساجد در ۱۶۹ مسجد شهرستان تویسرکان
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان با اشاره به وجود ۱۶۹مسجد در شهرستان گفت: آئین دهه نکوداشت مساجد در ۱۶۹ مسجد این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش به نقل از مهر؛ حجت‌الاسلام علی کاروند با اشاره به اینکه دهه پایانی ماه شعبان به‌عنوان دهه نکوداشت و بهداشت  مساجد نامگذاری شده است، اظهار داشت: در این دهه مردم ولایتمدار به همراه هیئت امنای مساجد به صورت خودجوش نسبت به غبارروبی و نظافت مساجد اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه آئین نکوداشت و بهداشت مساجد تویسرکان در اکثر مساجد فعال شهرستان آغاز خواهد شد، گفت: شهرستان تویسرکان ۱۶۹ مسجد دارد که در دهه نکوداشت و بهداشت مساجد غبار روبی خواهند شد.

وی افزود: علاوه بر نظافت فضای مساجد نسبت به تعویض مهرها، عطرافشانی و غباروبی فضای داخلی و همچنین نظافت فضای بیرونی و اطراف آنها نیز اقدام صورت می‌گیرد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان عنوان کرد: توسط این اداره و همچنین برخی موسسات فرهنگی و با همکاری دستگاه‌های دیگر برخی ملزومات مورد نیاز تبلیغی در اختیار مساجد قرار می‌گیرد.

وی گفت: اعزام مبلغ و مبلغه به مساجد، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، توزیع ادعیه، برپایی جلسات تلاوت نور و ختم کلام وحی نیز از برنامه‌های این اداره در ماه رمضان است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان