آخرین اخبار

25. ارديبهشت 1396 - 22:23   |   کد مطلب: 28466
پایان لیگ دسته 2 فوتبال کشور/
شهرداری همدان در حسرت صعود باقی ماند
تیم شهرداری همدان در ایستگاه پایانی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور با قبول شکست برابر شهرداری تبریز از صعود به لیگ یک بازماند.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا در این دیدار که عصر امروز دوشنبه و در حضور نزدیک به یکهزار تماشاگر در ورزشگاه اختصاصی شهرداری تبریز برگزار شد، تیم شهرداری همدان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

در دقیقه 70 ارسال بلند رضا نجاری از پشت مدافعان شهرداری همدان به علی پورمحمد مهاجم شهرداری تبریز رسید و این بازیکن فرصت طلب که نیمه نخست نیز خط دفاعی همدانی ها را آزار داده بود، گل برتری تیمش را به ثمر رساند.
شهرداری تبریز در این بازی به مراتب بهتر از میهمان خود ظاهر شد و واکنش های داوود اژدری دروازه بان شهرداری همدان مانع از گلزنی بیشتر این تیم شد.
فرهاد مجد کرمانشاهی، شیرزاد فیرسد، توحید قوجایی، رسول پیرزاده، اکبر صفرزاده، رضا نجاری، جواد نعمتی، مهدی رستم زاده، علی پورمحمد، امیر خدایی و حسین قره داغی در ترکیب تیم شهرداری تبریز در این بازی حاضر شدند.
ترکیب تیم شهرداری همدان را داوود اژدری، حمید پروا، مجید شعبانی، علیرضا شاهسوند، حسین زرین چنگ، کاظم صالحی، هادی بلوری، مهدی عسگری، محسن وفایی، رسول رضایی، مصطفی قیصری تشکیل دادند.
موعود بنیادی فربه همراه تورج عیوض محمدی و سید یعقوب حجتی قضاوت این بازی را برعهده داشتند.
شهرداری تبریز با این پیروزی و کسب 18 امتیاز به طور مستقیم به لیگ دسته یک کشور صعود کرد.
تیم شاهین شهرداری بوشهر نیز با وجود هم امتیاز شدن با شهرداری همدان، با تفاضل گل بهتر به مرحله پلی آف راه یافت و شهرداری همدان نیز در حسرت صعود باقی ماند.
تفاضل گل در سال های اخیر بلای جان نمایندگان فوتبال همدان در لیگ های کشوری شده است و این بار نیز شهرداری از این ناکامی بی نصیب نماند.
شهرداری و پاس همدان فصل آینده در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان