آخرین اخبار

26. ارديبهشت 1396 - 19:40   |   کد مطلب: 28470
پس از اعلام بیانیه دکتر قالیباف منوط به کنارکشیدن وی از صحنه رقابت انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم به نفع رییسی نمایندگان استان همدان از این تصمیم ایثارگرانه استقبال کردند و اقدام قالیباف را شجاعانه و ایثارگرانه دانستند.

به گزارش خبرنگار رودآور، پس از اعلام بیانیه دکتر قالیباف منوط به کنارکشیدن وی از صحنه رقابت انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم به نفع رییسی نمایندگان استان همدان از این تصمیم ایثارگرانه استقبال کردند و اقدام قالیباف را شجاعانه و ایثارگرانه دانستند.

بهرام نیا: هدف قالیباف خدمت گذاری بی منت است

«حسن بهرام نیا» نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: دکتر قالیباف ایثار کرد، زمانی که شخصی هدفش خدایی باشد، منیت ها نباشد و همت باشد به طور قطع همچنین حرکتی اتفاق می افتد و دکتر قالیباف نیز هدفش خدمتگزاری بود آن هم خدمت بی منت.

وی اظهار کرد: از این رو دکتر قالیباف تشخیص داد که چنین تصمیمی را گرفته و در کنار رییسی قرار بگیرد تا بتواند خدمت بیشتری به مردم کند و در این راه از خودگذشتگی نشان داد.

رنجبرزاده: قالیباف محبوب دل های مردم شد

«رنجبر زاده» نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی هم در گفت و گویی عنوان کرد: آن هایی که نیروهای انقلاب هستند همه جا برایشان جبهه جهادی است و به عنوان سرباز نظام جمهوری اسلامی وارد عرصه های مختلف می شوند و هرکجا ضرورت احساس کنند  با جانشان، حضورشان و یا با کنار رفتنشان این از خودگذشتگی را ثابت می کنند.

وی عنوان کرد: و دکتر قالیباف در این عرصه نیز برای دفاع از نظام و انقلاب وارد میدان شد تا آرمان های انقلاب پیش رود و دستاوردهای انقلاب حفظ شود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: قالیباف همچون جهادگری نمونه با هر حرکتی که موجب تحکیم پایه های نظام شد کار خود را پیش برد و او یک فرد شجاع، با شهامت، توانمند و ایثارگر به تمام معنا است.

رنجبرزاده افزود: قالیباف با ایثارگری خود محبوب دل های مردم ایران شد و با این حرکت انقلابی اش نشان داد که هنوز طراوت و همرزم بودن با شهدا در وجودش نهفته است.

آزادیخواه: قالیباف برای مبارزه با فساد ایثارگری کرد/قالیباف دنبال رییس شدن نبود

«احدآزادیخواه» نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: کسی که انقلابی می اندیشید بی تردید فکر و ذهنش برای سربلندی انقلاب است و دکتر قالیباف با کنار رفتن از صحنه رقابت نشان داد که دنبال رییس شدن نیست و دنبال خدمت به ملت ایران است.

وی اظهار کرد: دکتر قالیبفا برای مباره با فساد 4 درصدی ها از خودگذشتگی کرد.

مفتح: اقدام قالیباف، کاری جهادی برای پیشرفت ایران است

«محمدمهدی مفتح» نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی هم گفت: اقدام اخیرقالیباف اقدامی ایثارگرانه در راستای شروع جهادی همه جانبه برای پیشرفت ایران است.

زنگنه 

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان