آخرین اخبار

26. ارديبهشت 1396 - 12:04   |   کد مطلب: 28481
ظاهرا پیشنهادهای خارجی طارمی او را هوایی کرده تا در تابستان از تیم پرسپولیس برود، اما در این میان به جز آقای گل افراد دیگری هم مشتاق جدایی وی هستند.

به گزارش رودآور به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پیشنهادهای خارجی مهدی طارمی، او را بیشتر از پیش مشتاق ترانسفر شدن در تابستان کرده است، علاوه بر این، برانکو نیز بی علاقه به رفتن این بازیکن نیست و شاید یکی از دلایلی که این سرمربی اصرار به اضافه شدن گادوین منشا به تیم داشت، همین مورد بوده است.

 

باوجود اینکه برانکو از نظر فنی هیچ مشکلی با مهدی طارمی ندارد، اما شنیده می شود که برخی بی نظمی های طارمی و حاشیه های این روزهای وی، سرمربی سرخ پوشان را به ستوه آورده و تمایل زیادی برای جدایی آقای گل این فصل لیگ برتر از تیم پرسپولیس دارد.

 

حتی گفته می شود بعد از مشکلاتی که در عقد قرارداد گادوین منشاء با باشگاه پرسپولیس رخ داد، برانکو مستقیم با گادوین تماس گرفت تا او را متقاعد کند که با باشگاه دیگری قراداد نبندد، زیرا منشاء، بازیکن جایگزین خوبی برای طارمی است.

 

البته اینطور که به نظر می رسد به جز برانکو، مشکلات مالی پرسپولیس نیز شاید دلیلی باشد تا مسئولان باشگاه، بی علاقه به ترانسفر کردن این بازیکن در تابستان نباشند.

 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان